"Sessiz reklamla bir ilgi gerçekleştirdi"

2 yıllık bir moladan sonra Şekerbank, şimdi çarpıcı bir reklam kampanyasıyla ekranlarda yer alıyor.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Sessiz reklamla bir ilgi gerçekleştirdi
MOLADAN SONRA Şekerbank, 2003’ten beri kendi içinde ciddi bir yeniden yapılanma yaşıyor. 2 yıl önce iletişim departmanını yeniden yapılandıran banka, daha kurumsal bir reklam ve medya iletişimine sahip oldu. Aynı yıl ilk imaj reklam filmini çekti. Ardından kısa ürün filmleri çıktı. 2 yıllık bir moladan sonra Şekerbank, şimdi çarpıcı bir reklam kampanyasıyla ekranlarda yer alıyor. “Üretici susarsa Türkiye susar” sloganını taşıyan bu kampanyayı çarpıcı yapan ise sloganını güçlendirmek için dış ses ve müzik olmaksızın tamamen sessiz hazırlanması. Türkiye’de ilk kez gerçekleştirilen bu kreatif uygulama Concept’e ait.
NEFES’İN YÖNETMENİ ÇEKTİ Yönetmen koltuğunda ise “Nefes” filmiyle büyük başarı yakalayan Levent Semerci var. Geçtiğimiz günlerde Şekerbank Genel Müdürü Meriç Uluşahin’le bir araya geldiğimizde ana konumuz reklam filmiydi. Semerci’nin reklam filmini çekmek için Anadolu’da 148 küçük işletmeyi gezdiğini ve 11 reklam filmi çektiğini söyledi. Çekimler sırasında cast kullanılmadığına da dikkat çeken Uluşahin, “Filmdeki oyuncuların her biri gerçek çalışanlardan seçildi. Alnının teriyle çalışan işçiler, madenciler, dokumacılar, ayakkabıcılar dahil Türkiye’nin gerçek kahramanları olan üreticiler ise gerçek çalışma ortamlarında ve özel bir kamera sistemiyle görüntülendi” diyor.
GERİ DÖNÜŞTEN MEMNUN Uluşahin, ortaya çıkan çalışmadan son derece memnun. Geri dönüşlerin çok iyi olduğunu belirtiyor. “Aslında biraz negatif bir reklam filmi olmasına rağmen çok olumlu tepkiler aldık. Üretenin yanında olduğumuz mesajını net olarak verdik” diye konuşuyor. İlk etapta sessiz üreticileri konu alan kampanyanın ikinci ayağında üretimi destekleyen ve Şekerbank’ı rekabette öne çıkaracak kredi imkanları devreye girecek.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz