""Tek kriterim,güçlü markalar yaratmak""

Eti’nin son yıllardaki büyümesinin temel nedeni Şamlı’nın marka yaratma ve pazarlamadaki yeteneği.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
"Tek kriterim,güçlü markalar yaratmak"
8 yıldır Eti’nin pazarlama grup başkanlığını yürüten Şule Atabey Şamlı, pek çok yönetim uzmanı ve akademisyen tarafından Türkiye’nin en iyi pazarlama yöneticilerinden biri olarak gösteriliyor. Şamlı’nın marka yaratma ve pazarlamadaki yeteneği, Eti’nin son yıllardaki büyümesinin temel nedeni. Şamlı, iş hayatı boyunca bulunduğu tüm pozisyonların gelişimine katkısı olduğunu düşünüyor. Örneğin Eczacıbaşı’nda, zorlayıcı bir yöneticinin elemanlarının nasıl severek ve isteyerek çalışmasını sağlayabileceğini, pazarlamanın ne kadar zevkle yapılabilecek bir meslek olduğunu öğrenmiş. P&G’de ise pazarlamanın, özellikle o günlerde düşünüldüğü gibi beğenilerle karar verilen sübjektif bir fonksiyon olmadığını, araştırmalardan ve denenmiş doğrulardan beslenen bir uzmanlık olduğunu kavramış. Aile şirketi olmasından dolayı çekinerek geldiği Eti ise Şamlı’nın inisiyatif almasına en fazla ortam yaratan, yenilikçi uygulamalara en hevesli, hayallerinin birçoğunu hayata geçirebildiği, markalar yaratabildiği şirket olmuş. Şamlı’nın, tek bir başarı kriteri var: O da güçlü markalar yaratarak Eti’nin büyümesine katkıda bulunmak. Şamlı, gündeminde yenilikçi ürünler ve onları güçlü markalar haline getirmek için uygulamaya koyacağı yenilikçi pazarlama uygulamaları olduğunu söylüyor ve şöyle devam ediyor:
“Kriz dönemlerinde hiçbir yatırımımızı kesmeme prensibindeyiz. Zira kriz dönemlerinde yatırıma devam edenlerin, krizlerden güçlenerek çıkacağına inanıyoruz.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz