"Global bir oyuncuyla rekabet edip para kaybetmek yerine, güçlü olduğumuz çikolata, bisküvi ve sakıza odaklandık"
MediaCat'in düzenlediği Lords of Marketing konferansında, Ülker Grubu Yönetim Kurulu Üyesi ve Ülker'in bisküvi çikolata grubu başkanı Ali Ülker,Cola Turka'nın pazarlamasında tarihi bir karar alarak agresif olmaktan vazgeçtiklerini açıkladı. "Global bir oyuncuyla rekabet edip para kaybetmek yerine, güçlü olduğumuz çikolata, bisküvi ve sakıza odaklandık" diyen Ali Ülker, marka sayılarını azaltacaklarını belirtti.
Ülker, tam bir hızlı balık. Büyük bir verimlilikle çalışıyor. Türkiye'deki her noktaya erişebiliyor. Ürün ve marka yönetiminde de büyük adımlara atıyor. Böylece yerli ve yabancı kuruluşların karşısındaki rekabet gücünü artırmak için sürekli yatırım yapıyor, Kesintisiz bir iletişim yürütmeye özen gösteriyor, Rota değiştirmek gerektiğinde, aynı kararlılıkla ilerliyor. Bunun ödülünü de sağlam markalar yaratarak alıyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?