“Yaban kampanyası satışları artırdı”

Perol Ofisi'nin yeni reklam kampanyası Tütrkiye'nin her yerinden olumlu yorumlar aldı.

1.04.2010 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
ÇEVRECİ V-MAX Türkiye’nin en eski ve güçlü markalarından biri olan Petrol Ofisi, bu yılın başında ürün gamını yenileyerek tüketici beklentilerini en iyi karşılayan şirket özelliğini vurgulama kararı aldı. Bu kararın ardından performans yakıtları olarak adlandırılan V-Max’i hayata geçirdi. Ar-Ge çalışmaları sonucunda oluşturulan ve bağımsız araştırma şirketleri tarafından test edilen ürün grubunun iddiası, çevreye daha az zarar verirken tüketiciye tasarruflu kullanım sunmak.
MÜŞTERİYLE KONUŞTU Ürünün pazarda yer almasıyla birlikte tanıtım atağına da geçen PO, bugünlerde Kadir İnanır ve Fırat Doğruloğlu’nun birlikte yer aldığı reklamlarıyla dikkat çekmeyi başarıyor. Medina Turgul DDB imzasını taşıyan bu kampanyanın, çeşitli müşteri grupları ile konuştuktan sonra oluşturulduğunu belirten Petrol Ofisi Pazarlama Müdürü Acun Güneş, “Kampanya, Türkiye’nin her yerinden son derece olumlu yorumlar aldı. Sürekli günlük satışları izliyoruz. Geçen yılın aynı dönemine göre ciddi bir artış olduğunu görüyoruz” diyor.
ÜRÜN ÖN PLANDA Kampanyanın V-Max ürün grubunun tanıtımı için bir süre daha devam etmesi planlanıyor. Her ne kadar, reklam filminde ürünler ön plana çıkarılıyor olsa da aslında her bir reklamın Petrol Ofisi markasını güçlendirmesi hedefleniyor. Bu konuyla ilgili olarak Güneş, “Ürün tüketicinin gözündeki en değerli, en birinci kriterlerden biri olduğu için ürünü daha ön planda tutuyoruz. Ama PO markasını, yenilikçiliğini, yaptığı inovasyonları anlatarak aslında desteklemeyi hedefliyoruz. Hem ürün hem marka hem de satış aktiviteleri ile ilgili kampanyalarımız olacak” diye konuşuyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz