"Yarışmalar reklamvereni küstürdü"

Reklam sektörü, son dönemde önemli bir değişim yaşıyor.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Yarışmalar reklamvereni küstürdü

FAZLA AJANS VAR!
Bu değişimi konuşmak için Ultra Reklam Ajansı'nın eş başkanı Hakkı Mısırlıoğlu ve ajans başkan yardımcısı Necmi Ersin Zeka ile bir araya geldim. Birçok konuda yaptığımız görüşmenin satır başları şöyle: Öncelikle sektörün ustalarından Mısırlıoğlu, son dönemde çok sayıda interaktif ajansın çıktığını söylüyor. "Türkiye'de ihtiyacın üstünde interaktif ajans var" diyor.
ÜRÜN YERLEŞTİRME
 Başkan yardımcısı Necmi Ersin Zeka da yeni RTÜK yasasına değiniyor. Olumlu bulduğu yeni düzenlemelerin özellikle mecraların etkin kullanımına destek olacağını düşünüyor. Ürün yerleştirmeyle ilgili görüşlerini ve uyarılarını şöyle paylaşıyor: "Anlamlı anlamsız tuhaf yerlerde yapılan ürün yerleştirmeleri geri tepebilir, içeriği zedeler, markaya hesapta olmayan olumsuz vasıflar yaratabilir. Orada dikkat edilmesi gerek."
İTİBARI YÜKSELİYOR
Söz, sektör yarışmalarına geldiğinde ise bu konuda Hakkı Mısırlıoğlu'nun söyleyecek sözü çok. Birçok yarışmada aktif rol alan Mısırlıoğlu, artık yaratıcılık yarışmalarının reklamverenin gözünde biraz düştüğünü düşünüyor. Bunun nedenini de sadece yarışmalara özel işler yapılması olarak açıklıyor. "Bu tür yarışmalar, reklamverenleri küstürdü. Ama etkinliği ödüllendiren Effie gibi yarışmaların reklamveren nezdinde itibarı yükseliyor. Dolayısıyla sektör için de bu yarışmalar önem kazanıyor."
ORTAK HAVUZ
 Ultra cephesinde son haberlere gelince... Mısırlıoğlu, son gelişmeleri de şöyle aktarıyor: "Havuz yaratarak dünyanın dört bir yanındaki fikirlere açık bir alan oluşturmayı planlıyoruz. 2011'de Gama Enerji'nin halka arz konkurunu kazandık. Pegasus devreye girdi."

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz