 
    #98 Sütaş
Gıda-İçecek | İstanbul
- Ciro
- 2.154.247.184₺
- Vergi Öncesi Kâr (TL)
- 101.142.171₺
- İhracaat ( $ )
- 12.742.955$
- Çalışan Sayısı
- 4.231
 
					
 
													 
													 
													 
													 
													 
														 
														 
														 
														 
														 
    Gıda-İçecek | İstanbul
Yurt dışı açılımda ihracatın ötesine geçen Türk şirketleri, küresel rekabette kalıcı olmak için bölge bazlı stratejilerini güçlendiriyor. Sütaş Pakistan’da üretim yapıyor, Borsan Batı Afrika’da fabrika kuruyor. Harita genişliyor, stratejiler çok boyutlu hale geliyor. Afrika’dan Körfez’e, Avrupa’dan Kafkasya’ya yayılan çok yönlü bir büyüme planı devreye giriyor.
Son 5 yılda 340 milyon dolar yatırım yaptıklarını belirten Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı , geçen yıl konsolide cirolarının 39,6 milyar TL’ye ulaştığını belirtiyor. Yüzde 9 pazar payıyla süt ve süt ürünleri pazarındaki liderliklerini sürdüklerini söyleyen Yılmaz, “İşimize odaklanmamız başarı getirdi. Sütçülük dışında başka hiçbir işe yatırım yapmadık” diyor. Yılmaz, bu yıl ciroda yüzde 15 reel büyüme beklediklerini söylüyor.
Sütaş, 2022 yılında ihracat gerçekleştirdiği ülkelere Sırbistan, Suudi Arabistan, İsviçre, Çin, Güney Kore, Pakistan, Özbekistan, Demokratik Kongo Cumhuriyeti, Nijerya ve Maldivler’i de ekledi.
Sektörü ve Sütaş’ın süt ve süt ürünleri pazarındaki yeni yatırım planlarını Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz’la konuştuk...
Sektörü ve Sütaş’ın süt ve süt ürünleri pazarındaki yeni yatırım planlarını Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz’la konuştuk...
Sütaş, 45.yıl iletişim kampanyasının sevimli kahramanı Buzu ile bir yandan çocukları sevindirirken, diğer yandan da iş gücüne aktif ya da düzenli katılımı olmayan kadınların hayatına dokunuyor.