Tercih edilmek bizim için en büyük ödül

Akçansa Genel Müdürü Hakan Gürdal, sorularımızı yanıtladı.

1.03.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Tercih edilmek bizim için en büyük ödül

Yine 2011’de sürdürülebilir çevre dostu uygulama ödülü kapsamında yine atık ısı tesisi ile enerji verimliliği ödülüne sahip olduk. 2012 yılında Samsun hazırbeton tesisimiz ERMCO ile National Enviromental Award kapsamında çevresel duyarlılık nedeniyle verilen uluslararası başarı ödülünü aldık. Yine 2012’de Kalkınma Bakanlığı’nın Rio +20 / Sürdürülebilir Kalkınma Ödülü kapsamında atık ısı tesisimizle en iyi ülke uygulaması seçilerek Türkiye'yi Rio'da temsil etme hakkı kazandık.

Son olarak hangi ürününüzle ödül aldınız?
Son olarak 31 Ocak 2013 tarihinde İstanbul Sanayi Odası tarafından düzenlenen 2013 İSO Çevre Ödülleri kapsamında çevreci ve inovatif ürün kategorisinde, çevre dostu ürünümüz “Safkan Çimento” ile ödüle layık görüldük. Yenilikçi ve müşteri odaklı pazarlama anlayışı neticesinde geliştirdiğimiz ve Türkiye’nin en yüksek performanslı çevreci çimentosu olarak ürettiğimiz “Safkan Çimento” ürünü ile ödüllendirilmek çok gurur vericiydi. Türkiye’nin en yüksek performanslı çevreci çimentosu “Safkan Çimento” ile yıllık 8 bin ton daha az fosil yakıt kullanmayı, ayrıca 50 bin ton karbon emisyonunu da önleyerek 2 milyon ağacın saldığı oksijen miktarı kadar çevreye katkı sağlamayı hedefliyoruz.

Sizin için bu ödülün anlamı nedir?
Akçansa olarak, bu alanda kazandığımız ödül bizim için çok büyük bir öneme sahip. Satış-pazarlamadan satış sonrasına kadar tüm iş süreçlerimizin merkezinde, sürdürülebilirlik yaklaşımımız yer alıyor. Tüm faaliyetlerimizde çevre ve insana katkı sağlamayı öncelik kabul eden bir şirket olarak, bu alanda yaptığımız yatırımların geri dönüşünü somut olarak görmek bizleri mutlu ediyor. Daha farklı ihtiyaçlara özel çözümler sunarken çevreye katkı sağlayacak şekilde ürün çeşitliliğimizi artırmaya ve Ar-Ge yatırımları yapmaya devam edeceğiz. Ayrıca fabrikalarımızda bugüne dek yaptığımız enerji verimliliği ve atık yönetimi yatırımlarını geliştirmeyi hedefliyoruz.

Aldınız ödüllerde diğer rakiplerden ayrı ne yaparak öne çıktınız?
Farkımızı müşteri ihtiyaçlarını iyi okumak olarak görüyoruz. Satış sonrasında da müşterilere hizmet verebilmek ve ihtiyaçlarına çözüm bulmak önemli. Biz servis ve satış sonrası hizmetlere çok önem veriyoruz. Bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz