3 Üründe 3 Strateji çarpışıyor

Yeni koşullar birçok şirketi ürün portföyünü yeniden gözden geçirmeye ve eleme yapmaya yöneltti.

1.08.2009 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
3 Üründe 3 Strateji çarpışıyor

 Bu yüzden tüketici öngörüsüne uygun yapılan ürün lansmanları ve yatırımlar hızla büyümemize yardımcı oluyor” diyor.
Adel Kalemcilik de ürün çeşidini artırarak ilerlemekten yana. 5 yıl içinde ürün çeşidini 2’ye katlayan şirketin portföyünde 2 bin çeşit ürün yer alıyor. Doluca Şarapları da ürün çeşitlendirme konusunda hızlı şirketlerden. 2004 yılında toplam 24 çeşitten oluşan bir portföyü yöneten şirket, bugün bu sayıyı 40’a çıkardı. Farklı hedef kitlelerine ulaşarak büyümeyi hedefleyen Doluca, önümüzdeki dönemde de portföyüne yeni çeşitler eklemeyi planlıyor.
Soğutucudan çamaşır makinesine ve küçük ev aletlerine kadar ürün gamında birçok farklı ürün bulunan Siemens’in toplam ürün çeşidi 400. Şirket sadece bu yıl 200’ü aşkın ürünü portföyüne eklemeyi planlıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz