Liderler müşteri peşinde!

Müşteri odaklı yönetim modeli ile rekabette bir adım öne geçmek için çalışıyorlar.

1 EYLÜL, 20090
Paylaş Tweet Paylaş
Liderler müşteri peşinde!

Fidancı, son 1 yılda müşteriye üst yönetim olarak daha yakın olmak adına başlattıkları birkaç önemli proje olduğunu söylüyor ve ekliyor:
“Örneğin ‘Philips ekibi sahada’ projemizle genel müdürden lojistiğe, insan kaynaklarından finansa kadar tüm çalışanlarımızın sahaya inerek müşterilerimizle birlikte çözüm üretmesini sağlamaya çalışıyoruz. Zorlaşan ekonomik şartlarda tüketicilerimizin değişen satın alma alışkanlıklarını, beklentilerini tespit edip, uygun çözümlerle içinde bulunduğumuz zor dönemi faydaya dönüştürmeyi amaçlıyoruz.”
Starbucks Türkiye Genel Müdürü Can İkinci ise müşterilerle geçirilen zamanın markaya yarar sağladığını düşünen bir başka lider. İkinci, Starbucks deneyimini zenginleştirmek ve müşterilerin geri bildirimlerini bizzat alabilmek adına, her hafta en az bir gününü mağazaları ziyaret ederek geçirdiğini söylüyor. “Şu anda 9 ilde toplam 120 mağazamız var. En fazla 3 ayda bir tüm bu mağazalarımızı mutlaka bir kez görmüş oluyorum” diye konuşuyor. İkinci, ziyaretleri sırasında, her mağazada müşterilere kendini tanıtarak onlarla sohbet etmeyi de ihmal etmiyor. Müşterilerin tüm görüş ve yorumlarını dinlediğine dikkat çeken İkinci, “Misafirlerimizden aldığımız geri bildirimlerle beklentileri zenginleştirme ve fırsat alanlarımız üzerinde çalışma imkanımız oluyor” diye konuşuyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.