"Efsane Akbank'la dijital dünyada"

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Serginin iletişim çalışmalarında sanatçının vizyonuna uygun iletişim stratejisi yürütmeye özen gösterdik "diyor.

25 MART, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Efsane Akbank'la dijital dünyada
Çağdaş sanatın yaşayan efsanesi kabul edilen Anish Kapoor'un Akbank sponsorluğunda Sakıp Sabancı Müzesi'ndeki sergisi, sosyal medyada da büyük ses getirdi. Serginin iletişim çalışmalarında Instagram'dan Twitter'a kadar sosyal medyadaki birçok mecradan yararlandıklarını söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Serginin iletişim çalışmalarında sanatçının vizyonuna uygun iletişim stratejisi yürütmeye özen gösterdik "diyor.

Akbank’ın 65’inci kuruluş yıldönümü kapsamında İstanbul’a getirdiği Anish Kapoor sergisi, 10 Eylül’den bu yana Sabancı Üniversitesi Sakıp Sabancı Müzesi’nde ziyaretçileri merak, heyecan ve hayranlık içerisinde bırakıyor. Küratörlüğünü Sir Norman Rosenthal’in yaptığı sergide, sanatçının mermer, kaymaktaşı ve diğer malzemelerle yaptığı eserleri yer alıyor.

Çağdaş sanatın efsane Anish Kapoor’un sergisinde çok ilgi çeken konulardan biri de dijital dünyada yürütülen başarılı iletişim süreci oldu. Akbank Kurumsal İletişim Bölümü Başkanı Murat Göllü, serginin iletişim çalışmalarında sanatçının çağdaş vizyonuna uygun iletişim stratejisi yürütmeye özen gösterdiklerini söylüyor. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile Anish Kapoor’un konvansiyonel kanalların dışında gerçekleştirdikleri dijital iletişim projelerini konuştuk.

Anish Kapoor’un çağdaş vizyonuna uygun bir iletişim stratejisini dijital dünyada hayata geçirdiniz. Bize, süreci anlatır mısınız?
Bugüne kadar Dali, Rodin gibi birçok dünyaca ünlü ismi Türk sanatseverlerle buluşturduk. Bankamızın 65’inci kuruluş yıldönümünde çağdaş sanatın yaşayan efsanesi Anish Kapoor ve eserlerini, Türk sanatseverlerin beğenisine sunmuş olmayı da bu yönde attığımız önemli adımlar arasında görüyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz