En heyecanlı yarışmalar!

Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

1.06.2014 13:08:100
Paylaş Tweet Paylaş
En heyecanlı yarışmalar!

DAHA ÇOK ÇITIRTI
Tüm oyuncuların aldığı her ısırığı, yani çıkardıkları her çıtırtıyı gerçek zamanlı olarak bir sayaçta saydık. Amacımız 81 milyon çıtırtı toplamak ve her 1 milyon çıtırtıda Türkiye'nin bir ilini ziyaret etmek, oradaki gofret severlerle buluşup mutlu anlarına tanık olmaktı. Kullanıcılar bu 'mutlu an'kareleri arasında kendi şehirlerini de görmek istedikleri için oyunu daha yoğun bir şekilde oynadılar ve daha çok çıtırtı topladılar.

GENÇLERLE BAĞ KURDUK
Ülker Çikolatalı Gofret gibi uzun yıllardır güçlü şekilde pazar var olan bir marka için, her daim genç ve dinamik kalmak çok önemli. Bu kampanya sayesinde Ülker Çikolatalı Gofret markası ile dijital mecraları çok yoğun kullanan genç hedef kitle arasındaki duygusal bağı güçlendirdiğimize inanıyoruz.  81 ildeki Ülker Çikolatalı Gofret tüketicileri ile daha yakından, onlara özel mesajlarla iletişime geçmiş olduk.

ALPER OZDEMİR / KROMBERA AJANS KURUCU ORTAĞI
Konuşturuyorsa başarılıdır"
SAYILAR KRİTER DEĞİL

Düzenlenen sosyal medya yarışma kampanyasının başarısı takipçi sayısının kampanya sonrasındaki değişimi ve markanın çevrimiçi performansının değişimiyle ölçümlenir. Fakat takipçi sayısının artışı kampanyanın verimliğini göstermez. Takipçiler, uygulamadan sonra da markanız hakkında sizden bağımsız konuşmaya devam ediyorsa, sosyal medya kampanyalarının başarılı olduğu sonucuna varabiliriz.

SON DÖNEMİN EN İYİSİ
Turkcell'in 2011 yılında düzenlediği "Turkcell'le Daha Fazla Tweet" adını taşıyan "canlı yarışma" konseptindeki kampanyasının son zamanların en başarılı kampanyalarından biri olduğu düşüncesindeyim. Başarılı kurgulanmış kampanya 6 milyon kişinin totalde 56 binin üzerinde tweet atmasını başardı. Turkcell, kısa surede Twitter'in "Trend topics" listesinde yerini aldı.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz