Her işin içine sosyal medya dahil olacak

"Sosyal Bir Strateji: Sosyal Medyadan Nasıl Kâr Ederiz"adlı kitabıyla adından söz ettiren Mikolaj Jan Piskorski, şirketlere "like", "follower" sayısına odaklanmayı bırakmaları tavsiyesinde bulunuyor."Geri çekilin ve müşterileriniz arasında ilişki kurmanın yollarını bulun"diyor.

11.11.2014 02:26:560
Paylaş Tweet Paylaş
Her işin içine sosyal medya dahil olacak


HEDEFLERİNİZİ BELİRLEYİN
Diğeri ise şu: Şirketler genellikle sosyal medyada iş hedefleri olmadan etkileşim kuruyor. Bunun yerine aldıkları "like" ve "follower" sayısına ve etkileşim yoğunluğuna odaklanıyorlar. Ancak günün sonunda eğer bu veriler kârınızı yükseltmiyor veya maliyetinizi düşürmüyorsa hiçbir işe yaramaz.

O SORUYU SORUN
Şirketler sosyal medyada iş hedefleriyle yola çıkmalı ve "Benim rekabet avantajımın kaynağı nedir ve bunu güçlendirmek için sosyal platformları nasıl kullanmalıyım" sorusunu sormalıdır. Bu soruyla yola çıkılmayan tüm çabalar çok fazla etkileşim yaratsa da hiçbir iş sonucu doğurmaz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz