"KOBİ'ler sosyal medyada da aktif"

Akbank’ın Türkiye’deki KOBİ’leri ihracatla büyümeye çağırdığı yeni kampanyası “Yürüyelim Arkadaşlar” sosyal medyada da büyük ilgi gördü. Facebook’ta “Yürüyelim Arkadaşlar” kampanyasıyla 4 milyon kişiye ulaştıklarını söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “KOBİ’ler sosyal medyada oldukça aktif. Sosyal medyadaki yeni projelerimizle KOBİ’lere ulaşmaya devam edeceğiz” diyor.

19.03.2015 16:40:100
Paylaş Tweet Paylaş
"KOBİ'ler sosyal medyada da aktif"

"Normların üzerine çıktık"
BÜYÜK BAŞARI YAKALADI

“Yürüyelim Arkadaşlar” kampanyamızla sosyal medyadaki tüm kanallarımızda büyük ilgi gördük. Twitter sonuçlarına baktığımızda ilk gün yayınlanan iki kahraman KOBİ hikayesi ve Akbank’ın desteğini anlatan tweet’lerimiz kampanya sonuna kadar toplamda 1,4 milyon kez görüntülendi. Bu tweet’lerimizle 28 bin kez etkileşime geçildi. Yüzde 3,2 etkileşim oranıyla başarılı kampanyaların etkileşim oranının üst sınırının da üstüne çıktık. 
4 MİLYON KİŞİYE ULAŞTI Twitter’da reklamla desteklemediğimiz günlerde de etkileşim oranımız yüzde 2 ortalamasında seyretti ve bizi oldukça memnun eden bir iletişim oldu. Kampanyanın Facebook ayağında ise kahraman KOBİ hikayelerini paylaştığımız içeriklerimiz ve reklam filmimizi paylaştığımız postumuz, 4 milyon kişi tarafından görüntülendi. Reklam filmimiz Facebook’ta da yüzde 16 izleme oranıyla normların üzerinde bir izlenme oranı yakaladı. Müşterilerimizin Akbank’la yakaladığı ihracat başarı hikayeleri Facebook’ta 50 binin üzerinde etkileşim sağladı. 
GERÇEK HİKAYELER KULLANILDI Twitter reklamı girdiğimiz gün hikayesini paylaştığımız müşterilerimiz çok olumlu geri dönüşler aldı. “Bizim kanallarımız dışında, sosyal medya genelinde #yürüyelimarkadaşlar hakkında ne konuşuldu” diye değerlendirdiğimizde de çok olumlu sonuçlarla karşılaştık. #yürüyelimarkadaşlar kampanyası toplamda 24 bin 831 adet tweet atılmasını tetikledi ve tahminen 341 binin üzerinde kullanıcıya erişti. 

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz