""KOBİ'ler sosyal medyada da aktif""

Akbank’ın Türkiye’deki KOBİ’leri ihracatla büyümeye çağırdığı yeni kampanyası “Yürüyelim Arkadaşlar” sosyal medyada da büyük ilgi gördü. Facebook’ta “Yürüyelim Arkadaşlar” kampanyasıyla 4 milyon kişiye ulaştıklarını söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “KOBİ’ler sosyal medyada oldukça aktif. Sosyal medyadaki yeni projelerimizle KOBİ’lere ulaşmaya devam edeceğiz” diyor.

19 MART, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
"KOBİ'ler sosyal medyada da aktif"
Akbank, geçtiğimiz aralık ayında KOBİ’lere yönelik yeni bir kampanyaya başladı. Türkiye’deki KOBİ’leri ihracatla büyümeye, bunun sonucunda Türkiye’yi büyütmeye çağıran kampanya, tüm iletişim kanallarının yanı sıra sosyal medyada da dikkat çekti. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Yürüyelim Arkadaşlar kampanyamızla sosyal medyadaki tüm kanallarımızda da büyük ilgi gördük” diyor. Twitter ve Facebook sonuçları da kampanyaya olan ilginin ortalamanın üzerinde olduğunu gösteriyor. Göllü, “Kampanyamızın Facebook ayağında kahraman KOBİ hikayelerini paylaştığımız içeriklerimiz ve reklam filmimizi paylaştığımız postumuz 4 milyon kişi tarafından görüntülendi. Reklam filmimiz Facebook’ta yüzde 16 izleme oranıyla normların üzerinde bir izlenme oran ı yakaladı” diyor. Akbank müşterilerinin yine Akbank’ın desteğiyle yakaladığı ihracat başarı hikayelerinin anlatıldığı içerikse Facebook’ta 50 binin üzerinde etkileşim sağladı. Twitter’da da #yürüyelimarkadaşlar kampanyası, toplamda 24 bin 831 adet tweet atılmasını tetikledi ve yaklaşık 341 binin üzerinde kullanıcıya erişti. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle KOBİ’lere yönelik hazırladıkları ve büyük ilgi gören son kampanyaları “Yürüyelim Arkadaşlar” hakkında konuştuk. Göllü, kampanyanın sosyal medya yönetiminden yarattığı etkiye kadar merak edilenleri anlattı: 
* Son dönemde sosyal medyada yaptığınız en önemli kampanya hangisi oldu? 
* Geçtiğimiz günlerde KOBİ’lere yönelik büyük bir kampanyaya başladık. Bugüne kadar ihracat yapmamış, ihracatı düşünmemiş şirketlerimizi teşvik etmek, onlara enerji ve motivasyon vermek amacıyla “Yürüyelim Arkadaşlar” diyerek Türkiye çapında büyük bir kampanya düzenledik. Kampanya kapsamında yayınladığımız “Yürüyelim Arkadaşlar” reklam filmimizin sosyal medyada da yansımasını sağlamak amacıyla filmdeki mesajımıza gönderme yapan #yürüyelimarkadaşlar kampanyasını düzenledik. 
* Bu kampanyayla ulaşmak istediğiniz hedef kitle kimdi? 
* Sosyal medyada Akbank danışmanlığıyla ihracatın zor prosedürlerini ve nakit akışı sorunlarını aşarak dünyaya ihracat yapan şirketlere dönüşen KOBİ müşterilerimizin hikayelerini anlattık. Sosyal medyadaki diğer KOBİ’lere “Ya senin hikayen” diye sorduk. Kampanyamızın sonunda ilk ihracat atılımlarını Akbank desteğiyle yapmış, uzmanlığımızdan faydalanarak yeni araçlar keşfetmiş veya zorlu süreçlerin üstesinden gelmiş, mevcut ihracat kapasitesinde sıçrama yaratmış ve bizimle çalışırken büyüyen ihracatçı KOBİ’ler sosyal medyada kahramanlaştı. Bu hikayeleri birer sosyal medya içeriğine dönüştürdük. 

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz