3 faktörlü rekabet

Artan kullanım, çeşitlenen ürünler, yeni uygulamalarla Türkiye, kredi kartlarında dünyanın en gelişmiş pazarı oldu.

1.09.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
3 faktörlü rekabet

Özellikle perakende ile farklı programlar geliştirildi. Bu gelişmelerin tamamı da son kullanıcının faydasına ve ekonominin gelişmesine katkı sağladı.
BÜYÜME SÜRECEK
Kartlı ödeme sistemleri yenilikçi yöntemlerle güçlü markalar etrafında gelişimini sürdürecek. Rekabetinse kârlılık odaklı olarak dönüşeceğini tahmin ediyorum. Bu ise müşterilere yeni ürün ve hizmetleri “bedeli karşılığında” sunmak yoluyla olacak. Getirilen birtakım kısıtlamalar, kârlılığı belirli ölçekte olumsuz etkiledi. Ancak kredi kartlarının önemi, sadece ürün kârlılığından ibaret değil. Kredi kartları, uyguladıkları sadakat programlarıyla müşteri bağlılığını da artırıyor. Bu da toplamda çapraz satış imkanıyla kârlılığı artıran bir faktör.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz