Yeni ürün hareketi

Son yıllarda sigorta sektörü yeni ürün çıkarma anlamında en parlak dönemini yaşıyor.

1 HAZİRAN, 20110
Paylaş Tweet Paylaş
Yeni ürün hareketi


MİNE AYHAN / GENERALİ SİGORTA GM.
"Sorumlulukta potansiyel büyük"


YENİ İHTİYAÇLAR

Dünyada önümüzdeki dönemde ortaya çıkabilecek doğal afetler, iklim olayları, ekonomik, siyasal ve sosyal gelişmeler sigortacılığın gelişim yönünü belirlemede etken olacak. Değişen bu sosyo-ekonomik çevre koşulları yeni sigorta ihtiyaçlarını ve bu ihtiyaçlar da yeni sigorta ürünlerini doğuracak.
ÜRÜN ROTASI
Önümüzdeki dönemde sigorta şirketlerinin özellikle bireysel müşterilere ve KOBİ'lere dönük önemli ürünler geliştireceğini düşünüyorum. Kurumsal poliçelerde de kapsam içine alınabilecek riskler artırılacak. Hızla gelişen ve değişen dünyanın trendlerine baktığımızda, özellikle sorumluluk sigortalarında gidilecek çok yol var. Bu konuda henüz pazarın çok az bir kısmına ulaşmış durumdayız.

DOÇ. DR. GİRAY VELİOGLU / YAPI KREDİ SİGORTA GM.
Çeşitlilik daha çok artacak"


HEDEFTEKİ SEGMENT Kısa ve orta vadede bireysel, KOBİ ve ticari segmentlere birçok yeni paket sunacağız. Özellikle yabancı sermayenin sigorta sektörüne girmesiyle gelen bilgi birikimi sayesinde ve sigorta bilincinin artırılmasına yönelik çalışmaların desteğiyle pazardaki ürün sayısıyla çeşitliliğinin artmaya devam edeceğini söyleyebiliriz.
ÖNE ÇIKAN TEMİNATLAR
Ayrıca yine son dönemde, sigorta teminatlarının yanı sıra "assist" teminatlarının da önem kazandığını ve standart ürünlerle birleştirilerek yeni ürünler oluştuğunu görüyoruz. Yabancı pazarlarda sigorta şirketleri arasındaki rekabetin, ana sigorta teminatları yerine "assist" teminatlarının içeriği konusuna kaydığı da gözlemlerimiz arasında. Özellikle bireysel ve KOBİ segmentlerinde ürün ve hizmet çeşitliliğini artırma anlamında daha çok potansiyel olduğuna inanıyoruz.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.