Türkiye'deki ciromuzu 2013'te yüzde 20 artıracağız

T-systems, 2013’te Türkiye’de cirosal olarak yüzde 20 büyümeye hazırlanıyor.

1.02.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Türkiye'deki ciromuzu 2013'te yüzde 20 artıracağız


Şirket olarak dünyadaki konumunuzdan biraz bahsedebilir misiniz? Sizi sektördeki diğer şirketlerden ayıran noktalar neler?
- T-Systems, Deutsche Telekom’un T-Home ve T-Mobile ile birlikte üç ana markasından biri. Deutsche Telekom, T-Home markası ile tüketici pazarında sabit ve geniş band iletişim hizmetlerini, T-Mobile markası ile mobil iletişim hizmetlerini, T-Systems markası ile de kurumsal müşterisine BT ve telekom hizmetlerini sunuyor. Bu üç marka ile hizmet vermekte olan Deutsche Telekom, 2012 yıl sonu itibariyle 58 milyar Euro gelir ile Avrupa’nın 1, dünyanın 3 numaralı telekom operatörüdür. T-Systems ise dünyada 46 bin çalışan, 9 milyar Euro gelir, 50’den fazla ülkede 2 bini aşan şebeke erişim noktası, 1,5 milyon SAP kullanıcısı ve 1,1 milyon masaüstü kullanıcı desteğiyle dünyanın ve Avrupa’nın önde gelen bilgi teknolojileri ve telekomünikasyon, hizmet sağlayıcılarından biri. Portföyümüzde bulunan 50 civarındaki ürün ve hizmet sayesinde, müşterilerimize hem temel altyapı hizmetleri veriyor hem de BT dahil olmak üzere bulundukları sektörlere spesifik endüstri çözümleri sağlıyoruz.

2013 için telekom sektöründe beklentileriniz neler? Sektör ne kadarlık bir büyüme gösterir?
Son 2-3 yılda telekom ve bilgi teknolojileri hızlı gelişmelere sahne oldu. Akıllı cep telefonları, tablet bilgisayarlar, üçüncü nesil, IPTV, mobil internet gibi gelişmeler günlük iletişim hayatımızı daha hızlandırıp son yıllarda sektörü derinden etkiledi. 2013 yılında da bu gelişmeler günlük hayatımıza daha fazla entegre olmaya devam edecek. Sektörün cirosal anlamda büyümesini mevcut rekabet koşullarını göz önüne alarak Türkiye’nin ekonomik büyümesine paralel bir büyüme göstereceğini öngörmekteyiz.

T-Systems olarak 2013 hedefleriniz neler? Bu yıl içinde neler yapacaksınız?
Global anlamda sunduğumuz hizmetleri en genel anlamda iki şekilde kategorize etmekteyiz. Yatay hizmetler dediğimiz sektör bağımsız tüm şirketlere sağlayabildiğimiz hizmetler ve dikey hizmetler dediğimiz sektörlere yönelik sağladığımızı hizmetler. Yatay hizmetlere baktığımız zaman en temelde kurumların iletişim ihtiyacını karşılamakta olan telekomünikasyon hizmetleri, onun bir üzerinde kuramların temel BT ihtiyaçlarım karşılamaya yönelik veri merkezinden başlayarak uç kullanıcıya kadar uzanan hizmet gamı. Yataylarda zaten halihazırda oluşmuş portföyümüz bizim kurumlara ulaşarak belli ihtiyaçlarını adreslememizi sağlıyor. 2013 yılında bu alanlardaki faaliyetlerimizi devam ettirerek ölçeğimizi daha da büyütmeyi hedefliyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz