Koleksiyonunu çeşitlendirdi, Gençlere daha fazla yönelmeye başladı, Verimsiz mağazalardan kurtulup yerine daha iyi lokasyonlarda daha etkin olabilecek olanları açtı, Hammaddeyi kaynağından alarak maliyet avantajı sağladı, Tüm bunlar da kriz döneminde şirkete büyüme getirdi, Geçtiğimiz yıl sektörün yüzde 10-15 büyüdüğünü belirten Roman Yönetim Kurulu Başkanı Turgut Toplusoy, kendilerinin de yüzde 35 büyüme kaydettiklerini söylüyor, Roman, bundan sonra da mağaza içi hizmetlerle farklılaşmak ve büyümek peşinde, Büyümesinin de yıllık yüzde 20'ler seviyesinde olmasını planlıyor, Roman, Gipsy ve Organic by Roman olmak üzere 3 markayla toplam 41 mağazaya sahip olan şirket, önümüzdeki dönemde mağaza sayısını çok fazla artırmayı düşünmüyor, Bunun nedeni de markanın hedef kitlesi, istanbul'un biraz kenarına çıktığı zaman bile ürün satamadığını belirten Toplusoy, "Türkiye'de benim ürün satacağım kadın sayısı 1-2 milyonu geçmez, Biz pazardan pay alarak büyüyoruz, O nedenle 50'den fazla mağaza sahibi olmayı düşünmüyorum" diyor, Yurtiçinde çok fazla yayılamayan Roman'ın gözü yurtdışında, Toplusoy, çok sayıda yabancı girişimciden Roman'ı yurtdışına taşımak konusunda teklif aldığını ifade ediyor, "Bulunduğumuz bölgeden Roman'a büyük bir talep var, Şu anda 10 alışveriş merkezi olan Kuveytli bir grupla görüşüyoruz, Eğer görüşme olumlu olursa bölgede Roman'ı onlarla büyüteceğiz, Uzun vadede gelirlerimizin yüzde 50'sinin yurtdışından gelmesini istiyoruz" diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?