Bahar Uçanlar, Kent, Jelibon, Milka, Falım, Patos gibi pek çok tanınmış markaya sahip Kraft Foods Türkiye'de çalışmak için ülkesine geri döndü.
MBA için gittiği ABD'de uzun süre çalışan Uçanlar, ABD'de 1 milyar dolarlık Pepsico atıştırmalık kategorisinin genel müdürlüğünü ve pazarlama direktörlüğünü birlikte yürütüyordu. Uçanlar için Türkiye'ye dönüş, gönüllü olmuş. "Kariyerimden çok da fedakarlık etmeden artık ülkeme dönmek istiyordum" diyor. Nisan ayında üstelik hamileyken Kraft'ta işe başlamış olmasından dolayı ise Kraft'a müteşekkir. Teşekkürünü "4 aylık hamileyken işe başladım bu yüzden Kraft'a çok saygı duyuyorum" sözleriyle ifade ediyor. Uçanlar, kariyer hedefinin ise bir şirketin tüm fonksiyonlarından sorumlu üst düzey yönetici olmak olduğunu ve birden fazla ülkeyi yönetebileceğini belirtiyor. Yurtdışından yeni dönmüş olsa da bu kapıyı tamamen kapatmıyor. Bugünlerde ise geçtiğimiz yıl dünya çikolata devlerinden Cadburry'yi satın alan Kraft'ın Türkiye hedeflerine tam anlamıyla odaklanmış durumda. Gündeminin en önemli maddelerini şöyle paylaşıyor: "2011 ve sonrasında hedef, bulunduğumuz tüm kategorilerde çift haneli büyümek, Tek çatı altında birleşen bu pazarlama ekibinin en iyi ekip haline gelmesi için çalışıyorum. Bulunduğumuz 7 kategoriyi en iyi şekilde hızla büyütmek için elimizden geleni yapıyoruz. ABD bana farklı bakış açıları kattı. Türkiye'de baktığım her yerde fırsat görüyorum. Bu fırsatları iyi değerlendireceğiz."
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?