4 BÖLÜMLÜK YAPI Wasistdas, 2009 yılı başında Mert Evcim
tarafından kuruldu. Şule Kutlay’la beraber pazarlama ve teknoloji
alanında yenilikçi ve etkili çözümler üretmek için yola çıktıklarını
belirten Evcim, ajansın dört bölümden oluştuğunu söylüyor.
Bu yapıyı da şöyle anlatıyor: “İnternet ve mobil alanlarındaki bütün
projelerimizi dijital bölümümüz yürütüyor. Pazarlama bölümümüzün adı
marketing. Her türlü yaratıcı proje de kreatif bölümün sorumluluğunda.
Ayrıca Ömer Avarkan’ın liderliğinde premium motion grafik çözümler sunan
inMotion bölümümüz var.”
GELENEKSELDEN FARKI Yeni fikirleri teknolojiyle birleştiren
yapıları nedeniyle geleneksel reklam ajanslarından ayrıldıklarını ifade
eden Evcim, yaptıkları çalışmalardan da çok iyi geri dönüş aldıklarını
anlatıyor.
“Biz esasında hem reklamverenler hem son tüketiciler için entelektüel ve
dijital içerik yaratıyoruz. Her şeyden önce 2009 yılının başında
yaptığımız ilk iPhone uygulamalarından biri olan alkol metre, teknoloji
meraklıları tarafından çok tutuldu.
YAPILAN İLKLER Ayrıca Miller için Türkiye’de ve hatta dünyada ilk
gece hayatını canlı yayınlayan İstanbul Miller Nights uygulamasını
hayata geçirdik. İş Bankası için yaptığımız 3D film de ilkler arasında
sayılabilir” diyor.
Wasistdas’ın en öncelikli hedefi AR-GE yatırımlarını artırmak. Yeni
teknolojilerin yeni ürünler çıkarma konusunda fırsat yarattığını
belirten Evcim, teknolojiyle birlikte gelişip değişmeye devam
edeceklerini de sözlerine ekliyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?