"Entelektüel ve dijital içerik yaratıyoruz"

"Teknolojiyle birlikte gelişip değişmeye devam edeceğiz"

1.10.2010 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
"Entelektüel ve dijital içerik yaratıyoruz"
4 BÖLÜMLÜK YAPI Wasistdas, 2009 yılı başında Mert Evcim tarafından kuruldu. Şule Kutlay’la beraber pazarlama ve teknoloji alanında yenilikçi ve etkili çözümler üretmek için yola çıktıklarını belirten Evcim, ajansın dört bölümden oluştuğunu söylüyor.
Bu yapıyı da şöyle anlatıyor: “İnternet ve mobil alanlarındaki bütün projelerimizi dijital bölümümüz yürütüyor. Pazarlama bölümümüzün adı marketing. Her türlü yaratıcı proje de kreatif bölümün sorumluluğunda. Ayrıca Ömer Avarkan’ın liderliğinde premium motion grafik çözümler sunan inMotion bölümümüz var.”

GELENEKSELDEN FARKI Yeni fikirleri teknolojiyle birleştiren yapıları nedeniyle geleneksel reklam ajanslarından ayrıldıklarını ifade eden Evcim, yaptıkları çalışmalardan da çok iyi geri dönüş aldıklarını anlatıyor.
“Biz esasında hem reklamverenler hem son tüketiciler için entelektüel ve dijital içerik yaratıyoruz. Her şeyden önce 2009 yılının başında yaptığımız ilk iPhone uygulamalarından biri olan alkol metre, teknoloji meraklıları tarafından çok tutuldu.

YAPILAN İLKLER Ayrıca Miller için Türkiye’de ve hatta dünyada ilk gece hayatını canlı yayınlayan İstanbul Miller Nights uygulamasını hayata geçirdik. İş Bankası için yaptığımız 3D film de ilkler arasında sayılabilir” diyor.
Wasistdas’ın en öncelikli hedefi AR-GE yatırımlarını artırmak. Yeni teknolojilerin yeni ürünler çıkarma konusunda fırsat yarattığını belirten Evcim, teknolojiyle birlikte gelişip değişmeye devam edeceklerini de sözlerine ekliyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz