Ülker'in yaptığı tüketici araştırmalarına göre ülkemizdeki kadınların yüzde 26'sı günde en az 1 kere bisküvi yiyor.
HER GÜN BİSKÜVİ YİYEN KADINLAR Ülkemizin en büyük bisküvi üreticilerinden Ülker'in yaptığı tüketici araştırmalarına göre ülkemizdeki kadınların yüzde 26'sı günde en az 1 kere bisküvi yiyor.
ANNELERİN KORUYUCU ROLÜ
Yıldız Holding Kurumsal iletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker Tucker, araştırmaların kendilerine şu ipuçlarını verdiğini belirtiyor: "Mutfak ürünleri söz konusu olduğunda kadının anne ve ailenin koruyucusu rolü öne çıkıyor.
MUTFAĞIN HAKİMİ KADINLAR
Mutfakta sınırları kadınlar belirliyor. Mutfak bir görev yeri ama aynı zamanda da kadın için bir hakimiyet alanı. Bu nedenle mutfak sadece iş görülen yer olmaktan çıkarak özgürleşme alanına dönüşüyor. Mutfağa hakim olma durumu yapılan alışverişi de etkiliyor."
GENÇ KADINLAR YENİLİKÇİ
Ülker'in araştırmalardan çıkan sonuç, kadınların alışveriş davranışları açısından ikiye ayrıldığını ortaya koyuyor. Bir grup, yenilikleri denemeye daha açık olduğunu savunuyor. Bu cephedeki kadınlar, daha genç yaşta. Kendilerini "akıllı tüketici" olarak görüyor ve fırsatları yakalamaktan zevk alıyor. Promosyon ve bedelsiz ürünlere çok rağbet ediyorlar.
GELENEKSELLER MACERA İSTEMİYOR
İkinci grup daha geleneksel bir duruş sergiliyor, "statükoyu" korumaya çalışıyor. Emniyeti hayatlarının merkezine alan bu grup, yeniliklere karşı mesafeli. Bunu maceraya atılmak olarak görüyor. Aileleri söz konusu olduğunda, macera istemiyorlar.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?