"Ufak ufak başlayalım derken bir yıl içinde çalışan bazında 4-5 kat büyüdük
BİR YILLIK PERFORMANS
DijiMasa, Lowe istanbul bünyesinde faaliyet gösteren bir dijital ajans. Ajansın başındaki isim ise Levent Erim. Geçtiğimiz günlerde Erim'le konuşma fırsatı buldum. Söz ajanstan açıldı dijital dünyadaki genel işleyişe kadar uzandı.
Erim, henüz bir yıllık olan ajansın, kısa zamanda hızla büyüdüğünü söylüyor. "Ufak ufak başlayalım derken bir yıl içinde çalışan bazında 4-5 kat büyüdük."
Piyasadaki konkurların yüzde 60'ına katılıyoruz. Unilever dondurma grubundan, Rinso, Signal, Yumoş, Becel, Nestle ve Efes Pilsen'e kadar birçok markaya iş yaptık. Yaptığımız tüm kampanyalarda mutlaka yatırımın geri dönüşünü düşünüyoruz. Bu yıl bu işleri ödüllerle taçlandıracağız" diyor. DİJİTAL NASIL BÜYÜR? Dünyada her geçen gün dijitalin önemi artarken aynı eğilim Türkiye'de de kendini gösteriyor. Erim de gelecekte dijitalin reklam harcamalarından daha çok pay alacağına inananlardan... "2012-2013'te dijital ve televizyon reklamları kafaya kafaya gelmese de birbirine yaklaşabilir" diye konuşuyor. HEDEF DAHA ÇOK PAY Pazar büyürken DijiMasa'nın hedefi pastadan daha fazla pay almak. Türkiye'de dijital anlamda kaliteli iş yapan ajans sayısının en fazla 10 olduğunu ifade eden Erim, "Biz de bir yıllık bir ajans olmamıza rağmen kalburüstü ajans kalitesine çok yaklaşmış durumdayız. Önümüzdeki bir yıl içinde daha farklı bir noktaya gelmeyi hedefliyoruz. 2011 'de özellikle yurtdışından bayağı ödül almayı planlıyoruz" diyor
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?