Liderlerde olması gereken 10 temel özellik

BBDO Worldwide, yıllık tepe yönetim toplantısını bu yıl İstanbul'da yaptı.

1.06.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Liderlerde olması gereken 10 temel özellik

79 ülkedeki 287 ajansı ve 15 binin üzerinde çalışanıyla dünyanın en büyük reklam ajansı ağını oluşturan BBDO Worldwide, yıllık tepe yönetim toplantısını bu yıl İstanbul'da yaptı. Son dönemde aldığı ödüllerle kendisinden sıkça söz ettiren BBDO Worldwide'ın başkan ve murahhas azası Andrew Robertson'a liderlik sırlarını sordum. BBDO'nun yöneticilerinden beklediği on özellik olduğunu anlattı. BBDO kriterlerine göre iyi yöneticiler:

1.    Çalışmayı daha iyi hale getirir.

2.    Müşteriler onları çok sever.

3.    Suçlayıcı değil, çözüm odaklıdırlar.

4.    Radyatör gibi ısı verir, enerjileri boşa akıtmazlar.

5.    Kendilerini çabuk toparlarlar.

6.    "Ben" değil, "Biz" derler.

7.    İyi sunum yaparlar.

8.    İş bitiricidirler.

9.    Sağlıklı bir biçimde paranoyaktırlar.

10.    Doğru olanı yaparlar.

DEVLER CANNES'DA KİTLELERİN GÜCÜNÜ TARTIŞACAK
Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'ne bir ay kaldı. Bu yılın tartışılacak en önemli kavramlarından birisi "kitlesel yaratıcılık" (crowdsourcing). Ünlü oyuncak firması Lego'nun semineri modern yaratıcılığın üç temel unsuruna yani "topluluklar, birlikte yaratma ve kitlesel üretim" konularına odaklanacak. Coca-Cola ve Chevrolet gibi büyük markalar için küresel platformlar kurarak Facebook aracılığıyla yaratıcı çözümler geliştiren Mofilm'in "Bir sosyal ağ küresel bir marka yaratabilir mi?" başlıklı oturumunda kitlesel içerik üretiminde başarılı strateji ve taktikler üzerinde durulacak.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz