Sağlıkta"bir mükemmellik tutkusu" öyküsü

Acıbadem Grubu’nun kuruluş ve gelişme öyküsü

1.07.2009 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Sağlıkta"bir mükemmellik tutkusu" öyküsü
2009 Liderler Konferansı’nın en etkileyici oturumu, bence Acıbadem Sağlık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar’ın konuşmasıydı. Acıbadem Grubu’nun kuruluş ve gelişme öyküsünü, tüm katılımcılarla birlikte büyük bir ilgiyle dinledim. Ülkemizin en büyük sağlık markasının yaratıcısı olan Mehmet Ali Aydınlar, ilk günden beri her zaman “en iyi” olmayı hedeflemiş. Sağlık dışında hiçbir işe girmemiş, tek konuya odaklanmayı seçmiş. Her işte en yüksek kaliteyi tutturmaya çalışmış. Teknolojiye sürekli yatırım yapmış. Malzeme seçiminde de en kaliteli ürünleri tercih etmiş.
Mehmet Ali Aydınlar, hayalindeki ilk hastaneyi Kadıköy’de yaratmış. Önce Kadıköy’ün en iyisi olmak için çalışmış, daha sonra tüm Anadolu Yakası’nın, İstanbul’un ve Türkiye’nin bir numarası olmak amacıyla yatırım yapmış.
Mehmet Ali Aydınlar, kazandığını her zaman sisteme koymayı seçmiş. “Hedef koyar, hep o doğrultuda giderim” sözleriyle açıkladığı bir çalışma sistemi kurmuş. Finans kökenli bir yatırımcı olduğu için nakit akışını ve kaynaklarını doğru yönetmeyi başarmış. Türkiye’de sağlık sektörüne kayıtlı iş yapma konusunda öncülük etmiş, her attığı adımın şeffaf olmasını sağlamaya çalışmış.
15 Temmuz 2000’de, Acıbadem’i halka açmış. Borsa, markanın bilinirliğinin artmasına yardımcı olunca finansman bulması da kolaylaşmış. Böylece ek yatırımlarla grup düzenli bir biçimde büyümüş. Acıbadem Sağlık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar, pazarlama ve tanıtım konusunu da hep kendisi yönetmiş, çalışmaların kendisinin anlayacağı şekilde olmasını talep etmiş. Her kampanyanın anlaşılır ve açık olmasına özen göstermiş. Markanın amiralliğini her zaman kendisi yapmış.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz