YARATICI LİDER
Lowe Başkanı Jose Miguel Sokoloff, Latin Amerika’nın en önemli yaratıcı liderlerinden biri olarak tanınıyor. Kolombiya ve Latin Amerika adına pek çok yeniliğin mimarı olan Sokoloffun başarıları arasında D&AD Black Pencil Award, Cannes Titanium Lion, İngiltere’den IPA Effectiveness Grand Prix ve El Ojo’nun 2012 Grand Prix ödülleri bulunuyor.
MÜTHİŞ FİKİRLER
Aynı zamanda Lowe and Partners Global Yaratıcılık Konseyi’ne başkanlık yapan Sokoloff’la geçtiğimiz günlerde sektörü konuştuk. Sektörün deneyimli ismi, reklamcılıkta son yıllarda büyük bir değişim olduğunu söylüyor. “Bugün YouTube, Twitter, Facebook gibi çok fazla yeni kanalımız var. Artık fark edilmek eskiye göre daha zor. Bu sadece rekabetin büyüklüğünden ileri gelmiyor. Yetenek sayısı artıyor ve tüm dünyadan müthiş fikirler geliyor” diye konuşuyor.
OYUNUN KURALI DEĞİŞTİ
Sokoloff’a göre medyada görünürlük de önemini yitirmiş durumda. Bunun nedenini şöyle açıklıyor: “Çünkü insanlar bizi izlemeyi ya da mesajımızı seçiyor. Burada oyunun kuralları tamamen değişti.” Reklam sektöründe değişim devam ediyor. Herkes yarını merak ediyor. Sokoloff gelecekte de her şeyin farklı olacağı görüşünde. Teknolojinin etkisinin daha da artacağını ifade ediyor. “Hepimizin dijital dünyayı anlamaya ve onun içinde yaşamaya ihtiyacı var. Herkesin dijital kapasitesi olmalı. Lowe olarak bu konuya büyük enerji harcıyoruz” diye konuşuyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?