Lüks bir marka yaratacağız

Viatrans-Meydanbey Ortak Girişi İcra Kurulu Başkanı Haydar Özkan ile Quasar projesini konuştuk.

1.09.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Lüks bir marka yaratacağız

Queens&Kings adında bir kulüp yarattık, müşterilerimizden en az iki üyenin yazılı referansıyla dışarıdan da girilebilecek. Buradan elde edilen gelirle kat bahçelerinin tamamını yenileme, idame etme maliyetlerini aidatlardan koparacağız. isterseniz kat bahçesinde bir düğmeye basıp Fairmont Otel’den hizmet alacaksınız. Sosyal alanlarımızda havuzlar, barlar, restoranlar olacak. Buraları belli günlerde sadece konut müşterileri, belli günlerde kulüp üyeleri ya da ofis çalışanları kullanacak. Otel burada etkinlik yapabilecek. Bahçemiz halka açık olacak ama Likör Fabrikası’nda yapılacak özel etkinliklerde, gala gecelerinde konut sahiplerine özel anlar yaşatacağız.

Projenin ne zaman tamamlanacağını öngörüyorsunuz? Fiyatlarınız konusunda bilgi verir misiniz?
Sonbaharda binamız ortaya çıkmaya başlayacak ve cadde kotuna gelecek. 2014 Eylül ayında iki kulenin kaba inşaatını bitirmiş olacağız. Haziranla birlikte müşterilerimize tüm bu bahsettiğimiz ürünlerin fiziksel numunelerini bina içinde görme imkanı vereceğiz. Buraya 42 metreyle dünyanın en yüksek ofisini yaptık. Buranın esprisi şu: En üst katın terasında projedeki en kötü manzarayı çıplak gözle görüyorsunuz. Manzara, lokasyon çok iyi. içinde dünyaca tanınmış bir otel markası, sanat-kültür-moda merkezi ve onun bahçesi olacak. Lüks grubunda geliştirilen ürünler skalasmda kendimizi alt bantta konumlandırdık. Fiyatlar 6 bin 400 dolardan başlıyor. Bu bizim tanışma fiyatımız, önümüzdeki bu inşaat sürecine paralel olarak ilk müşterilerimizin çok mutlu olacağını düşünüyoruz. Kesinlikle kârlı bir proje.

"YABANCI İLGİSİ BEKLENTİMİZİN ÜSTÜNE ÇIKTI"
Türkiye'deki İsviçreli olmaktan kaynaklanan güzel bir melodimiz var. İsviçre'nin hem detaycılığı hem mükemmeliyetçiliği bilinen bir konudur. Mühendislik, tasarım konusunda çok iyidirler. Tüm bunlardan dolayı gittiğimiz her yerde otomatik bir algıda seçicilik oluşuyor. Değişik fuarlara katılıyoruz. Geçen yıl Dubai'de, bu yıl Katar'daydık. Geçen yıl ve bu yıl Cannes'daydık. Ayrıca yabancı bir grup olmamızdan dolayı kendi portföyümüz var. Bütün bunları yan yana koyduğumuz zaman Uzakdoğu'dan, Avrupa'dan, Ortadoğu'dan da müşterilerimiz oluştu. Hatta biz yüzde 70 Türk, yüzde 30 yabancı dağılımı olur diye düşünüyorduk ama beklentimizin üzerine çıktık. Şu anda yabancı dağılımı yüzde 40'lar düzeyinde...

"İSTANBUL KONUSUNDA CÖMERT OLMALIYIZ"
Mütekabiliyet Yasası ve mevzuatın bu konuda basitleştirilmesi, tabii bize olan bu ilginin satışa dönmesini teşvik ediyor. Açıkçası İstanbul konusunda daha cömert olmamız gerektiğini düşünüyorum.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz