En değerli durak

Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci, sorularımızı yanıtladı.

1.03.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
En değerli durak
Vodafone grubu, dünyanın 30’u aşkın coğrafyasından aldığı bilgi birikimi ve 70’in üzerindeki ülkedeki operasyonlardan edindiği tecrübeyle global bir güç. Şirket, dünya çapında aldığı ödüllerle gücünü daha da pekiştiriyor. Vodafone grubu, 2009’da dünya GSM birliği tarafından “dünyada en iyi kurumsal mobil hizmet sağlayan operatör” seçildi. Vodafone Türkiye ise 2009’dan beri Mixx Awards, Kristal Elma, Effıe ödülleri, Stevie Awards, Prnewscsr Awards, Hermes Creative Awards, ipra Golden World Awards, World Communication Awards’in da aralarında olduğu onlarca ödül kazandı. Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci, “ödül programları, müşterilerimiz için en iyi değeri yaratmak üzere çıktığımız yolda ulaştığımız en son ve en değerli durak” diyor. Vodafone Türkiye, 2009 yılından bu yana uyguladığı kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti odaklı strateji sonucu pek çok ödüle kavuştu. Elde ettiği başarılı iş ve sosyal sonuçları yerel ve uluslararası platformlarda kazandığı ödüllerle taçlandıran şirket için ödüller çok kıymetli. Vodafone Türkiye bu zamana kadar aralarında Mixx Awards, Kristal Elma, Felis Ödülleri, Doğrudan Pazarlama Ödülleri, İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri, Effie Ödülleri, TESİD Yenilikçilik Ödülü, Stevie Awards, PRNewsCSR Awards, Hermes Creative Awards, IPRA Golden World Awards, World Communication Awards’ın da bulunduğu pek çok platform tarafından ödüllendirildi. Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci, “Ödül programları, müşterilerimiz için en iyi değeri yaratmak üzere çıktığımız yolda ulaştığımız en son ve en değerli durak. Bu zamana kadar hem Türkiye hem uluslararası platformlardaki ödül programlarında; pazarlama ve marka, şirket yönetimi, teknoloji, müşteri memnuniyeti, insan kaynakları, çağrı merkezi, halkla ilişkiler ve sosyal sorumluluk projeleri gibi pek çok alanda 100’ü aşkın ödül aldık” diyor. Keçeci, ayrıca ödüllerin işlerini iyi yaptıklarının göstergesi olduğunu belirtiyor ve “Türkiye’de ve global arenada en prestijli organizasyonlardan büyük ödüllerle dönmek, bizleri kaçınılmaz olarak bu başarıları daha ileri seviyelere taşımak adına teşvik ediyor” diye konuşuyor. İşte Keçeci’nin sorularımıza verdiği diğer yanıtlar:~

Vodafone Türkiye olarak bu zamana kadar hangi ödülleri aldınız?
Vodafone, Türkiye’de faaliyete geçtiği 2006 yılından bu yana yaratıcı ve farklı uygulamalarıyla pek çok ödül aldı. Bu ödüllerle başarısını tescillemeye devam ediyor. Bu zamana kadar hem Türkiye hem uluslararası platformlardaki ödül programlarında; pazarlama ve marka, şirket yönetimi, teknoloji, müşteri memnuniyeti, insan kaynakları, çağrı merkezi, halkla ilişkiler ve sosyal sorumluluk projeleri gibi pek çok alanda 100’ü aşkın ödül aldık. Katıldığımız yarışmalarda, Türkiye’de ilk olarak gerçekleştirdiğimiz ve müşteri memnuniyeti özelinde fark yaratan çalışmalarımızı öne çıkarıyoruz. Aldığımız ödüllerle çalışmalarımızın takdir edilmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Müşteri deneyiminde çıtayı sürekli yükseltmeye, yenilikçi ve farklılaşmış hizmetlerle mükemmel müşteri deneyimi yaratmaya odaklanmış bir şirketiz.

Bu odağınızı hangi ödüllerle taçlandırdınız?
2009 yılından bu yana uyguladığımız kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti odaklı strateji sonucu elde ettiğimiz başarılarımızı yerel ve uluslararası platformlarda kazandığımız ödüllerle taçlandırıyoruz. Mixx Awards, Kristal Elma, Felis Ödülleri, Doğrudan Pazarlama Ödülleri, İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri, Effie Ödülleri, TESİD Yenilikçilik Ödülü, Stevie Awards, PRNewsCSR Awards, Hermes Creative Awards, IPRA Golden World Awards, World Communication Awards bu platformlardan bazıları.

En gurur duyduğunuz ödülleriniz hangileri?
Ödül almak bizim için çok değerli, hepsiyle tek tek gurur duyuyoruz. Çünkü çalışmalarımızın alanında lider kişiler ve fikir önderleri tarafından takdir görmesi, hem çalışanlarımızın motivasyonunun hem müşterilerimize gösterdiğimiz özenin bir göstergesi. Bu sebeple Vodafone Türkiye olarak bugüne kadar aldığımız ödüller arasında ayrım yapmıyoruz. Bizim için Başvurduğumuz ödül programlarının da alanında lider kuramların yarıştığı, kamuoyu nezdinde değerli konuma sahip platformlar olmasına özen gösteriyoruz. Aldığımız her ödüle, başarı hikayelerimizin bir sembolü olarak bakıyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz tüm ürün ve servislerin arkasında, onların ihtiyaçlarını tam olarak karşılamaya yönelik kapsamlı bir planlama süreci bulunuyor. Bu yüzden, ödül programlarını, müşterilerimiz için en iyi değeri yaratmak üzere çıktığımız yolda ulaştığımız en son ve en değerli durak olarak değerlendiriyoruz.~

Aldığınız ödüllerin Vodafone Türkiye’ye ve şirket çalışanlarına ne gibi katkıları oluyor?
Ödüllerimiz Vodafone Türkiye çalışanları için de çok önemli bir motivasyon kaynağı. Her alanda alınan ödüller şirket çalışanlarımızın yaptığı işlerin karşılığı olduğu hissiyatını güçlendirerek, onları teşvik ediyor. Vodafone Türkiye olarak hayata geçirdiğimiz tüm projelerde, ilgili departmanın çalışanlarından çağrı merkezi görevlilerimize, mağaza çalışanlarımızdan tedarikçilerimize dev bir ekosistemin desteğiyle hareket ediyoruz. Dolayısıyla aslında almış olduğumuz her bir ödülün başarısını, bu dev ekosisteme atfediyoruz. Tüm projelerimizde, üst düzey yönetimden departman çalışanlarımıza kadar herkes süreci sonuna kadar sahiplenir. Bu katılımcı bakış açısı sayesinde hayata geçirdiğimiz projelerde ödüle uzanan başarıyı garantilemiş oluyoruz. Bu açıdan bakıldığında, elde ettiğimiz başarıların çalışanlarımızı ciddi şekilde motive ettiğini, bu motivasyon sayesinde ekiplerimizin işlerini daha çok sahiplendiğini gözlüyoruz.

Aldığınız ödüller arasında global düzeyde fark yaratan ödül var mı?
Global düzeyde fark yaratması açısından Haziran 2012’de Londra’da aldığımız Global Telecoms Business İnovasyon Ödülleri’ni örnek verebiliriz. Vodafone Türkiye olarak Doğuş Çay işbirliğiyle geliştirdiğimiz “Telemetri Sistemi ile Çay Ölçümü Uygulaması”. Global Telecoms Business İnovasyon Ödülleri’nde ”Hizmette İnovasyon” ödülüne layık görüldük. Doğuş Çay işbirliğiyle geliştirdiğimiz telemetri sistemiyle çay ölçümü uygulaması sayesinde, iş süreçlerini daha verimli ve pratik hale getirdik. Burada asıl önemli nokta, çay üreticilerinin yaşantılarında yarattığımız dönüşümün, aslında tarım sektöründe mobil iletişim teknolojilerine erişim konusundaki açığın kapanması yönünde önemli bir adımı temsil ediyor olması.

Vodafone İş Ortağım çatısı altında kuramlarımızın gerçek ihtiyaçlarından yola çıkıyoruz.
Onlara uygun ve yenilikçi çözümlerle rekabet seviyelerini artırmalarına katkı sağlamayı hedefliyoruz. Mobil iletişim teknolojilerinin insanlığın iyiliği için kullanılması ve toplum için fayda yaratmasını kendine misyon edinmiş bir kurumuz. Bu yüzden Türkiye’nin sosyal ihtiyaç haritasında öncelikli konumda bulunan sektörlere ağırlık veriyoruz. Vodafone İş Ortağım ile mobil iletişim tabanlı akıllı yaşam teknolojilerinde sahip olduğumuz bilgi birikimini, kurumları akıllı iş yapma biçimleriyle tanıştırmak için kullanıyoruz. Bu açıdan, Global Telecoms Business İnovasyon Ödülleri’nde elde ettiğimiz bu başarı, çay üreticilerinden başlayarak tarım sektörünün gelişimine sağladığımız faydanın uluslararası alanda takdir görmesi anlamına geliyor.~

Bu ödüller şirketinizin hangi gücünü ortaya koyuyor?
30’u aşkın coğrafyadan aldığımız bilgi birikimi, 70’in üzerindeki ülkedeki operasyonlarımızdan edindiğimiz tecrübelerle global gücümüz bu ödüllerle daha da pekişmiş oluyor. Attığımız her adımda ve aldığımız her aksiyonda, 2009’da Dünya GSM Birliği tarafından “Dünyada en iyi kurumsal mobil hizmet sağlayan operatör” seçilen Vodafone Grubunun gücünü ve desteğini arkamızda hissediyoruz. Bu birikim ve tecrübeden yararlanarak Türkiye’deki müşterilerimizi en kaliteli, en son teknoloji ürün ve servislerle buluşturmaya devam ediyoruz.

“ÖDÜLLER EKİBİ MOTİVE EDİYOR”
TAKDİR GÖSTERGESİ

 Ödüller alanında lider kişiler ve fikir önderleri tarafından takdir gördüğümüzün önemli bir göstergesi. Ödüllerimiz, kurumsal duruşumuzu güçlendirmesi ve bağlılık kavramını pekiştirmesi açısından çok önemli. ÖNCELİĞİMİZ
Müşterilerimize mümkün olan en iyi deneyimi yaşatmak temel önceliğimiz. Bu nedenle çağrı merkezlerimiz ve satış kanallarımız, bizim için müşteri deneyiminin şekillendiği, çok değerli etkileşim noktaları. Bu bakımdan, bu noktalardaki arkadaşlarımızın gayretleri ve kaliteli hizmetleri, müşterilerimize sunduğumuz çeşitli proje ve programların başarıya ulaşması için hayati öneme sahip.
TEŞVİK EDİYOR
Öte yandan, Vodafone Türkiye olarak, yerel ve uluslararası ödül programlarında elde ettiğimiz başarılar işimizi iyi yaptığımızın, iş hedeflerimize başarılı bir şekilde ulaştığımızın en önemli göstergeleri arasında yer alıyor. Dolayısıyla Türkiye’de ve global arenada en prestijli organizasyonlardan büyük ödüllerle dönmek, bizleri kaçınılmaz olarak bu başarıları daha ileri seviyelere taşımak adına teşvik ediyor.


Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz