Yazılımı Başarıya Dönüştürmek

Geçtiğimiz aylarda bir şirketin genel müdürü ile sohbet ediyorduk. Anadolu’da faaliyet gösteren, orta ölçekli bir şirketi yönetiyordu. Söz teknoloji yatırımlarından açılınca, tanık olduğu bir olayı...

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Yazılımı Başarıya Dönüştürmek

Geçtiğimiz aylarda bir şirketin genel müdürü ile sohbet ediyorduk. Anadolu’da faaliyet gösteren, orta ölçekli bir şirketi yönetiyordu. Söz teknoloji yatırımlarından açılınca, tanık olduğu bir olayı aktardı… Bu ay Digital’in kapak konusunu hazırlayınca, o genel müdürün aktardıklarını hatırladık. Genel müdür, arkadaşı olan şirketin teknolojiye yatırımından, ancak ortaya çıkan başarısızlıktan söz ediyordu. Binlerce dolarlık yatırım yapmalarına rağmen, hiçbir şekilde kullanamadıklarını, herhangi bir geri dönüş alamadıklarını aktarıyordu. Ellerindeki ERP çözümü, bir anda maliyete dönüşmüştü.

Son yıllarda yazılım satın alıp bunu değere dönüştüremeyen onlarca örnek duyuyoruz. CRM de bunlardan biri… Satın alan şirketlerin yanı sıra hizmeti verenlerin de eksikliklerinden dolayı onbinlerce dolarlık yatırım verimsiz şekilde ortada kalıyor. Kapak konumuzu okuyunca göreceksiniz ki, bütün dünyada benzer sorun var. Şirketler CRM’i bir mucize olarak görüyor, teknolojiye yatırım yapıyor, sonra da oturup bekliyorlar. Oysa, yazılım bir sihir değil. Onu en iyi şekilde çalıştırmak, danışmanlara kulak vermek ve insan yatırımı yapmak gerekiyor. Yazılımlar altyapıyı oluşturuyor. Bu işi çok iyi yöneten ve donamın ile yazılım hizmeti veren BT şirketi var. Onların desteğiyle şirketlerin CRM işini maliyete değil, başarıya dönüştürmeleri gerekiyor. Çünkü, gelecek, müşteriyi izleyen ve onun ihtiyacına karşılık veren şirketlerin olacak.

Saygılarımızla…


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz