DRD perakendeye giriyor

Nilüfer Gözütok Ünal


İnsanlar


DRD perakendeye giriyor

Ersoy'un bu yıl gündeminde 2 önemli konu öne çıkıyor. Bunlardan birincisi şirketin DMA markasıyla geliştirdiği yüzde 100 elektrikli aracın Türkiye'de hızlı büyümesini görmek. İkincisi ise yeni ürün ve hizmetler.

19 TEMMUZ, 2014

Üretimin yarısı yurtdışına gidecek

Bugün yurtiçinde 50, yurtdışında da 12 mağazasıyla operasyonları olan Sabri Özel, geldiği noktada artık mağazalaşmadaki iştahını kaybetmiş durumda. Özel, yurtiçinde ve yurtdışında mağazacılıktan çıkmak istediğini söylüyor.

19 TEMMUZ, 2014

Hedef 2,5 milyar dolarlık büyüklük

Görener, "Elazığ, lojistik açıdan hem Doğu Anadolu'ya hem Güneydoğu Anadolu'ya hakim bir noktada, Sadece lojistikten yılda 6 milyon TL tasarruf elde edeceğiz.” dedi.

19 TEMMUZ, 2014

Türkiye anahtar konumda

Ontex Türkiye, üretimde de iyi bir pozisyonda. Akyıldız, "Avrupa pazarında satışa sunulan hijyenik ürünlerin üretimini de Türkiye olarak üstleniyoruz. Ontex Türkiye olarak 2013 yılını 180 milyon Euroluk ciro ile kapattık” diyor.

8 HAZİRAN, 2014

Markasını neden yeniledi?

Gürallar, yüzde 33 pazar payıyla Türkiye'nin en büyük ikinci sofra camı üreticisi. Aile, sektöründe kendi teknolojisine sahip dünyadaki 3 şirketten biri olan Gürallar ArtCraft markasıyla bu üretimi gerçekleştiriyor.

8 HAZİRAN, 2014

Paypal'ın 3 önceliği

Türkiye'de en iyi ve en büyük e-ticaret sitelerinde bile alışveriş tecrübesi ve check-out süreçlerinin dünya standartlarının çok altında olduğunu ifade eden Onan, 2014'te birçok şirkete bu noktada destek olacaklarını söylüyor.

8 HAZİRAN, 2014

Gazdan ayağımızı hafifçe çektik

Deichmann bu yıl da büyümesini sürdürmeye kararlı. Ancak yılın ilk çeyreğindeki ekonomik durgunluk nedeniyle temkinli.

8 HAZİRAN, 2014

Uzun dönemli bir oyuncu olacağız

Nutella markasıyla yüzde 28'lik bir paya sahip olduklarını hatırlatan Gümüşlüoğlu, "Pazarda lideriz, ancak gidecek daha çok yolumuz var. Kategoriyi hızlı büyütmekle ilgili plan yapıyoruz.

8 HAZİRAN, 2014

AVM'nin 'e' halini yarattı

“Türkiye'de ilk kez fiziksel bir AVM'nin içinde bulunan markalardan oluşan e-ticaret platformunu, Kasım 2013 itibariyle hayata geçiriyoruz.

26 MAYIS, 2014

Organik büyümeyi sürdüreceğiz

Geçtiğimiz yıl 216 milyon TL'lik bir ciroya ulaşan Securitas, bu yılın sonunda yüzde 14'lük büyüme ile 246 milyon TL'lik bir ciro hedefliyor.

26 MAYIS, 2014

Türkiye'ye depolamayı öğretiyor

Eşyaların kişilere yük olmasına engel olmak için çözümler geliştiren ve değer verilen her eşyayı ihtiyaçlara göre yöneten Pratik Depo, hizmetlerini de çeşitlendiriyor.

26 MAYIS, 2014

750 bin aboneye ulaşırız

Özgür Aksakallı, sezon sonu, sınırlı sayıdaki ürünleri belirli bir süre içinde özel fırsatlarla satışa sunduklarını belirtiyor.

26 MAYIS, 2014

İtalyanların yerine talibiz

Yeşim Tekstil Genel Müdürü Şenol Şankaya, mevcut kapasitelerini daha verimli kullanarak, fason şirketlere üretim yaptırarak büyümeye çalışacaklarını söylüyor.

26 MAYIS, 2014

Yeni ortaklıkla hedef yükseltti

2014 yılı da Aras Kargo için oldukça hareketli geçecek görünüyor.

26 MAYIS, 2014

Hedefimiz sektörde ikinci olmak

Tatil.com gelecek yıl çıtayı daha da yükseğe çıkarmayı planlıyor.

26 MAYIS, 2014