Ersoy'un bu yıl gündeminde 2 önemli konu öne çıkıyor. Bunlardan birincisi şirketin DMA markasıyla geliştirdiği yüzde 100 elektrikli aracın Türkiye'de hızlı büyümesini görmek. İkincisi ise yeni ürün ve hizmetler.
Bugün yurtiçinde 50, yurtdışında da 12 mağazasıyla operasyonları olan Sabri Özel, geldiği noktada artık mağazalaşmadaki iştahını kaybetmiş durumda. Özel, yurtiçinde ve yurtdışında mağazacılıktan çıkmak istediğini söylüyor.
Görener, "Elazığ, lojistik açıdan hem Doğu Anadolu'ya hem Güneydoğu Anadolu'ya hakim bir noktada, Sadece lojistikten yılda 6 milyon TL tasarruf elde edeceğiz.” dedi.
Ontex Türkiye, üretimde de iyi bir pozisyonda. Akyıldız, "Avrupa pazarında satışa sunulan hijyenik ürünlerin üretimini de Türkiye olarak üstleniyoruz. Ontex Türkiye olarak 2013 yılını 180 milyon Euroluk ciro ile kapattık” diyor.
Gürallar, yüzde 33 pazar payıyla Türkiye'nin en büyük ikinci sofra camı üreticisi. Aile, sektöründe kendi teknolojisine sahip dünyadaki 3 şirketten biri olan Gürallar ArtCraft markasıyla bu üretimi gerçekleştiriyor.
Türkiye'de en iyi ve en büyük e-ticaret sitelerinde bile alışveriş tecrübesi ve check-out süreçlerinin dünya standartlarının çok altında olduğunu ifade eden Onan, 2014'te birçok şirkete bu noktada destek olacaklarını söylüyor.
Deichmann bu yıl da büyümesini sürdürmeye kararlı. Ancak yılın ilk çeyreğindeki ekonomik durgunluk nedeniyle temkinli.
Nutella markasıyla yüzde 28'lik bir paya sahip olduklarını hatırlatan Gümüşlüoğlu, "Pazarda lideriz, ancak gidecek daha çok yolumuz var. Kategoriyi hızlı büyütmekle ilgili plan yapıyoruz.
“Türkiye'de ilk kez fiziksel bir AVM'nin içinde bulunan markalardan oluşan e-ticaret platformunu, Kasım 2013 itibariyle hayata geçiriyoruz.
Geçtiğimiz yıl 216 milyon TL'lik bir ciroya ulaşan Securitas, bu yılın sonunda yüzde 14'lük büyüme ile 246 milyon TL'lik bir ciro hedefliyor.
Eşyaların kişilere yük olmasına engel olmak için çözümler geliştiren ve değer verilen her eşyayı ihtiyaçlara göre yöneten Pratik Depo, hizmetlerini de çeşitlendiriyor.
Özgür Aksakallı, sezon sonu, sınırlı sayıdaki ürünleri belirli bir süre içinde özel fırsatlarla satışa sunduklarını belirtiyor.
Yeşim Tekstil Genel Müdürü Şenol Şankaya, mevcut kapasitelerini daha verimli kullanarak, fason şirketlere üretim yaptırarak büyümeye çalışacaklarını söylüyor.
2014 yılı da Aras Kargo için oldukça hareketli geçecek görünüyor.
Tatil.com gelecek yıl çıtayı daha da yükseğe çıkarmayı planlıyor.