4. kuşakla Atasay'da yeni dönem

Nilüfer Gözütok Ünal


İnsanlar




İNSANLAR

10 EYLÜL, 2015

İNSANLAR

26 AĞUSTOS, 2015

İNSANLAR

24 TEMMUZ, 2015



İnsanlar

"YENİ SATIN ALMALAR OLABİLİR"

21 OCAK, 2015

5 kat büyüyeceğiz

Oriflame Türkiye Genel Müdürü Kemal Kaya, şirketin 2011- 2013 yılları arasında pazar payını artırarak büyüdüğünü belirtiyor.

31 EKİM, 2014

100 mağazaya ulaşmak istiyoruz

“Gelecek dönemde hedefimiz, 100 mağazaya ulaşmak, Franchising sistemiyle de büyümemizi hızlandırmak."

31 EKİM, 2014

Define avcısıyız

Şekip Karakaya, Avrupa'da da marka haline gelen, "Akıllı Kent Otomasyon Projesi"ni hayata geçirdiklerini, hatta bu projeyle yurtiçinde ve yurtdışında 35'in üstünde ödül kazandıklarını söylüyor.

31 EKİM, 2014

Üretim gücümüzü artıracağız

Kale Endüstri Holding için 2014, iyi bir yıl, ilk yarıda yüzde 22'lik bir büyüme yakaladıklarını anlatan Özgür, “Yıllık ortalama büyüme hızımız yüzde 20, Bu da hem Türkiye hem yurtdışı pazarlarda var olabilmemiz adına bize büyük güç veriyor.

31 EKİM, 2014

Yerel havayolu şirketleri kuracağız

Atlasjet, büyüme konusunda sınır ötesi bir iştaha sahip, Ersoy da hedeflerinin Atlasjet'i global bir marka yapmak olduğunun altını çiziyor.

31 EKİM, 2014

İşbir'in büyük hedefi

Metin Gültepe, “2013 yılı ve 2014'ün ilk ayları bu konudaki başvurumuz kapsamında denetlendiğimiz bir dönemdi. Önümüzdeki dönemde bu destek programıyla birlikte büyüme anlamında iç piyasa kadar yurtdışında da hedef ülkelerimizde ciddi yatırımlar planlıyoruz” diyor.

19 EKİM, 2014

2015'te sert rekabet başlıyor

“Turizmde artık başlangıç yıllarındaki ile aynı hızda ilerlemiyoruz” diyen Limak Turizm Grubu Başkanı Kaan Kavaloğlu, bu durumun nedenini yatırımın geri dönüş süresindeki uzamaya bağlıyor.

19 EKİM, 2014