Oriflame Türkiye Genel Müdürü Kemal Kaya, şirketin 2011- 2013 yılları arasında pazar payını artırarak büyüdüğünü belirtiyor.
“Gelecek dönemde hedefimiz, 100 mağazaya ulaşmak, Franchising sistemiyle de büyümemizi hızlandırmak."
Şekip Karakaya, Avrupa'da da marka haline gelen, "Akıllı Kent Otomasyon Projesi"ni hayata geçirdiklerini, hatta bu projeyle yurtiçinde ve yurtdışında 35'in üstünde ödül kazandıklarını söylüyor.
Kale Endüstri Holding için 2014, iyi bir yıl, ilk yarıda yüzde 22'lik bir büyüme yakaladıklarını anlatan Özgür, “Yıllık ortalama büyüme hızımız yüzde 20, Bu da hem Türkiye hem yurtdışı pazarlarda var olabilmemiz adına bize büyük güç veriyor.
Atlasjet, büyüme konusunda sınır ötesi bir iştaha sahip, Ersoy da hedeflerinin Atlasjet'i global bir marka yapmak olduğunun altını çiziyor.
Metin Gültepe, “2013 yılı ve 2014'ün ilk ayları bu konudaki başvurumuz kapsamında denetlendiğimiz bir dönemdi. Önümüzdeki dönemde bu destek programıyla birlikte büyüme anlamında iç piyasa kadar yurtdışında da hedef ülkelerimizde ciddi yatırımlar planlıyoruz” diyor.
“Turizmde artık başlangıç yıllarındaki ile aynı hızda ilerlemiyoruz” diyen Limak Turizm Grubu Başkanı Kaan Kavaloğlu, bu durumun nedenini yatırımın geri dönüş süresindeki uzamaya bağlıyor.