Liste zamanı

CEO’lar, etkinlik ve başarı için "CHECK LIST” hazırlıyor

1 MAYIS, 20130
Paylaş Tweet Paylaş
Liste zamanı

DETAYLI PLANLAR
Kontrol listelerimi daha çok aylık, haftalık ve günlük olarak tutuyorum. Aylık listemde genel olarak yapılacak konular başlıklar halinde yer alırken haftalık ve günlük kontrol listelerimde yapacağım işlerin alt aksiyonları oluyor. Özellikle günlük listemde yer alan maddeler daha detaylı oluyor.
TAMAMINI GERÇEKLEŞTİRİYORUM
Proje bazında da yapılacak işleri zaman zaman ayrı bir kontrol listesi olarak tutuyorum. Tüm işlerim için kontrol listesi kullanıyorum. Planlı bir kişi olduğum için genelde kontrol listemi birebir aksiyona geçiriyorum.
TARİH SIRALAMASI
Bir süreci başlatırken kontrol listemde mutlaka hangi işi ne zaman yapacağıma dair tarih sıralamam olur. Ayrıca yapılacak işlerle ilgili kimlerle görüşeceğim ve neleri delege edip, neleri kendimin takip edeceğine dair başlıklar bulunur.
       

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.