3. dalganın liderleri

“Yılın En Başarılı Pazarlama Yöneticileri” araştırması, bu yıl 13’üncü kez yapıldı.

28.03.2014 20:21:450
Paylaş Tweet Paylaş
3. dalganın liderleri


2013 yılında fiyatlandırma stratejisini en iyi uygulayan pazarlama yöneticilerinden biri Migros Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cem Lütfi Rodoslu oldu. Rodoslu, Migros’un marka değerini nostaljik ürünler gibi yenilikçi kampanyalarla yükseltirken 365 gün süren indirim kampanyalarıyla fiyatlandırmada da rekabetçi olabileceğini gösterdi.

TTNet Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Mert Başar da fiyatlandırmayı çok hassas şekilde kurguladı. Tüketicilere hayır diyemeyecekleri tekliflerle giderek kazananlar arasında yer aldı.

"SÜPER HEDEFLEME"
2013’ün en önemli pazarlama silahlarından biri de “süper hedefleme” de denen birebir iletişim. Pek çok öncü şirket, süper hedeflemeyle müşterileriyle birebir iletişime geçti.
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, bu kapsamda yaptıkları çalışmaları şöyle anlatıyor: “30 milyonu aşkın müşterimizi hayat tarzlarına göre segmente edip ürünlerimizi, pazarlama mesajlarımızı, iletişim mecralarımızı, müşteri hizmetleri uygulamalarımızı her bir grubun özel ihtiyaçlarına göre yeniden şekillendirdik.

Her bir müşteri grubuna onların özel ihtiyacını karşılayan çözümler oluşturup bunları onların izlediği mecralardan, onların diliyle anlattık. Segmentlere olan odağımızla özel tasarlanmış hizmet kanalları geliştirdik ve müşteri hizmetlerimizi de farklılaştırdık. Gençlerin dilinden anlayan ve onların dilinden konuşan genç ekibimiz gencaverleri ve özel hizmet ekiplerimizi, buna en iyi örnekler olarak gösterebiliriz. Bu çalışmalarımızın sonucunda yoğun rekabetine rağmen açık ara pazar liderliğimizi sürdürdük.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz