Müşteri neler yarattı?

Müşterim ne ister? İşte tüm şirketlerin yanıtını aradığı, yanıtı da sürekli değişen büyük soru bu... Aslında müşterinin yeni talepleri sonsuza kadar bitmeyeceği için yenilik de inovasyon da hiç bitmeyecek.

18.05.2014 20:47:530
Paylaş Tweet Paylaş
Müşteri neler yarattı?

GÜVENLİ ÇAYDANLIK NASIL DOĞDU?
ABD’de yapılan bir araştırmaya göre yanık vakalarının yüzde 68’i 6 yaş altındaki çocuklarda yaşanıyor. Türkiye’de ise Gülhane Askeri Tıp Akademisi’ne son 10 yılda gelen 5 bin 264 yanık olayının yüzde 95’inin evde meydana geldiği vurgulanıyor.

Bu kazaların genellikle banyo ve oturma odasında özellikle kahvaltı sırasında sıcak sıvıların dökülmesi sonucu oluştuğu belirtiliyor. İşte mutfak ürünleri markası Korkmaz, buradan yola çıkarak Esta Çaydanlık Takımı’nı geliştirdi.

Korkmaz Yönetim Kurulu Üyesi Kerim Korkmaz, bu ürünün “Safe-Tea System” sayesinde taşıma esnasında ya da çay dökerken devrilse bile kilitli kapak sistemiyle oluşabilecek ev kazalarını önlediğini söylüyor.

Modern emziğe sahip ürün, akıtma ve damlatma derdini bitiriyor. Ayrıca otomatik buhar kesme özelliği sayesinde kullanıcıların elini yakmıyor. Korkmaz, bu ürünle Design Turkey Endüstriyel Tasarım 2010’da “İyi Tasarım” ve ardından dünyanın en saygın ve köklü tasarım yarışmalarından biri olan Reddot Design/Honourable Mention 2011 ödüllerini kazandıklarını belirtiyor.

BORA PAZARI SİLDİ SÜPÜRDÜ...
Ev aletleri, şüphesiz müşterisinin sesine en çok kulak veren sektör. Bu sektörde sulu elektrik süpürgesi kategorisinde yarattığı ürünle çıktığı yıldan itibaren pazar liderliğini elden bırakmayan Arnica’nın yönetim kurulu başkanı Serhan Akın, Arnica Bora’nın öyküsünü şöyle dile getiriyor:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz