Caz festivalinde "dijital" hareket

24 yıldır düzenlenen Akbank Caz Festivali’ne bu yıl da ilgi yüksekti. 20 binin üzerinde cazseverin katıldığı festivalin tanıtımı da kendisi kadar büyük ilgi gördü. Festivalin tanıtımı için geleneksel iletişimin yanı sıra dijital kanalları da yoğun olarak kullandıklarını söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “24’üncü Akbank Caz Festivali süresince sosyal medyada yaptığımız içerik ortaklıkları genç ve sanatsever hedef kitleye ulaşmamızda büyük bir rol oynadı” diyor. Akbank’ın festival kapsamında farklı kanallarda gerçekleştirdiği paylaşımlar, 200 binin üzerinde beğeni aldı.

16.02.2015 16:50:240
Paylaş Tweet Paylaş
Caz festivalinde "dijital" hareket

Caz festivali ilklere imza attı
44 KONSER Dünyaca ünlü caz sanatçılarının yanı sıra Avrupa caz sahnesinin yükselmekte olan genç yıldızlarının da yer aldığı zengin bir programla caz tutkunlarıyla buluşanAkbank Caz Festival’i kapsamında, 17 ayrı mekanda 44 konser, 2 panel, 13 atölye gerçekleştirildi. 
20 BİN KATILIMCI Ayrıca bu yıl yaklaşık 300 müzisyen Akbank Caz Festivali kapsamında ağırlandı. Festivale 20 binden fazla caz sever katılım gösterdi. 24’üncü Akbank Caz Festivali, bu yıl yüzde 96’lık doluluk oranıyla bir ilke de imza atmış oldu.

"200 bin beğeni aldı"
“HEDEF KİTLEYE ULAŞTIK”
24’üncü Akbank Caz Festivali süresince sosyal medyada yaptığımız içerik ortaklıkları genç ve sanatsever hedef kitleye ulaşmamızda büyük rol oynadı. Akbank’ın festival kapsamında farklı kanallarda gerçekleştirdiği paylaşımlar, 200 binin üzerinde beğeni alarak geçtiğimiz yılların etkileşim rakamlarının kat kat üzerine çıktı.
ŞUBELERDE CAZ PROJESİ 24’üncü Akbank Caz Festivali için www.sehrincazhali.com’da yayına alınan bir diğer yenilikçi projeyle ise internet kullanıcıları, Akbank şubelerinde yayınlanan müziği belirleme fırsatı buldu. Web sitesini ziyaret eden kullanıcılar, seçili şubelerde yer alan özel müzik kutuları aracılığıyla şube içinde yayınlanmakta olan müziğe yön verdi. Şubedeki müşterilerin de müzik kutuları üzerinde bulunan dokunmatik ekranlarla şarkı seçebildikleri proje, festival için önemli bir ilk oldu.
MÜŞTERİLER SEÇTİ 23 Ekim’le 23 Kasım tarihleri arasında gerçekleştirilen projenin rakamsal başarısının yanında, projeye dahil olan şubelerdeki müşteri ve çalışan memnuniyetine de olumlu katkıları oldu. Şubedeki müşteriler, müzik kutuları üzerinden sevdikleri şarkıları seçerek şubede geçirdikleri zamanı daha keyifli kıldı. 
SEHRİNCAZHALİ.COM Proje kapsamında internet kullanıcıları da yaptıkları tercihlerle fiziksel mekanları etkilemenin hazzını yaşadı. Ayrıca şarkıların www.sehrincazhali.com web sitesi üzerinden de dinlenebiliyor olması, özellikle sitede kalma süresini mikro site ortalamalarının üzerine çıkardı. Kampanya sonuna kadar 10 binlerce caz severin, Akbank şubelerini cazla renklendirmesi hedeflendi. 

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz