Akbank, sosyal medyada “değer katan”
projelerle doğru hedef kitlelere ulaşmayı
hedefliyor. Dijital trendlerle ilgili
bilgi akışını sağlarken de sosyal medyanın
ruhuna uygun kanallar kullandıklarını belirten
Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı
Murat Göllü, “Sosyal medyada takipçilerimize
doyurucu içerik sunmak bizim için çok önemli”
diyor.
Hızla yaygınlaşan sosyal medya kanalları
markalar için önemli iletişim fırsatları sunuyor.
Sosyal medyada “değer katan” projelerle doğru
hedef kitlelere ulaşmayı amaçlayan Akbank, dijital
trendlerle ilgili bilgi akışını sosyal medyanın
ruhuna uygun kanallarla kitlelere ulaştırıyor.
Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat
Göllü, sosyal medyada anlamlı içerik üretmenin
önemine dikkat çekiyor. Göllü, “Sosyal medyada
yeni formatlar, yeni içerik türleri, yeni içerik
kaynakları kullanarak ‘Türkiye’nin en değerli
markası’ unvanımızın hakkını verecek şekilde
iletişimimizi sürdürmeye devam edeceğiz” diyor.
Akbank Kurumsal İletişim Bölüm
Başkanı Murat Göllü ile takipçilerine
dijital trendleri nasıl sunduklarını konuştuk:
* Sosyal medyadaki temel stratejiniz
nedir?
Bir marka olarak sosyal medyada
var olmak, özellikle Akbank gibi
yüksek sayıda takipçi tarafından izlenen
markalar için takipçilerine bir anlam
ifade eden, yarar sağlayan içerik
sunma sorumluluğu yüklüyor. Bizim odağımızda da doyurucu içerik sunmak var. * Bireyler, sosyal medya platformlarında markalardan nasıl hareket etmelerini bekliyor? Sosyal medyadaki tüm bireyler takip ettikleri markalardan ve kişilerden kendileri için önem taşıyan konularda özgün içerik görme beklentisinde. Bu yüzden Akbank olarak sosyal medya takipçilerimize temsil ettiğimiz değerlerle örtüşen, farklı, anlamlı ve özgün içerikler sunma çabası içindeyiz. * Sosyal medyada farklı ve özgün içerikler sunmak için neler yapıyorsunuz? Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için yenilikçi, yaratıcı ve insan odaklı teknolojiyi tüm süreçlerimizin merkezine konumlandırıyoruz. Bundan 2 yıl önce, müşteri odaklı kimliğimizle yakından takip ettiğimiz teknoloji trendlerini takipçilerimizle paylaşmamız gerektiğini düşündük ve bir içerik projesine başladık. İstedik ki gerek bankacılık, gerekse bankacılık dışındaki dünyadaki en son teknolojik gelişmeleri ve geleceğe yön veren trendleri yakından takip etmekle kalmayalım, bunları sosyal medyadaki dostlarımızla da paylaşalım. Ancak bu tip içerikleri sosyal medyanın ruhuna uygun ve geniş kitleler için ilgi çekebilecek formatta derlemek gerekiyordu.