En heyecanlı yarışmalar!

Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

1.06.2014 13:08:100
Paylaş Tweet Paylaş
En heyecanlı yarışmalar!


ÖDÜLLENDİRME ÖNEMLİ
Asıl yarışma haricinde uygulama sonuçlanana kadar yarışma içerisinde yarışmalar düzenlenip, katılımcılara mini ödüller verilerek uygulamanın canlı tutulması yarışmayı başarılı kılan en önemli unsurdu. Turkcell kampanya sayesinde kendisi ve hizmetleri hakkında milyonlarca kişinin tweet atarak konuşmasını sağlamış oldu.

HEDEF "LOVE MARK" OLMAK
Başarılı sosyal medya yarışma kampanyaları markaların hedeflediği sadık müşterileri kazanma yolunda önemli adımlardır. Başarı, kişilerin markaya olan sevgi ve saygısının artmasını sağlar. Kullanıcılar için, "love mark"yani"aşık olunan" olarak konumlandırılmaya başlanılan markalardan vazgeçmek zordur.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz