"Mobil pazarın 2 katı büyüdük"

Orkun Oğuz, yeni hizmetleri API’yi ve dijital teknoloji yatırımlarını anlattı...

28.07.2016 13:42:140
Paylaş Tweet Paylaş
"Mobil pazarın 2 katı büyüdük"
“Sosyal medyayı etkin kullanıyoruz”
“7/24 İLETİŞİM KURUYORUZ”

Sosyal medya günden güne gelişen, hayatımızda vazgeçilmezler arasında yer alan ve interaktif iletişimin sağlanabildiği bir ortam. Türkiye nüfusunun yüzde 50’den fazlası sosyal medya kullanıcısı. Biz de Akbank olarak bu ortamı mümkün olduğunca etkin kullanmaya özen göstererek takipçilerimizle 7/24 iletişim halinde oluyoruz.
BÜTÜNLEŞİK DİJİTAL PAZARLAMA
Müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştırmayı temel ilke edinmiş bir banka olarak bütünleşik dijital pazarlama stratejisi uyguluyoruz. Müşterilerimizin bizi her alanda görmek istediğini biliyor ve onlara en hızlı ve etkin hizmeti sunabilmek için çoklu mecra kullanımına özen gösteriyoruz.
KULLANICI 2 MİLYONDAN FAZLA
Şu anda Facebook’ta 11 farklı hesap ile 2 milyondan fazla kullanıcıyla iletişime geçiyoruz. Hesaplarımızdan müşterilerimizin ilgilendiği ürünler hakkında bilgi veriyor, onları dinliyor ve ihtiyaçlarına yanıt veriyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz