Şaşırtan işler dikkat çekiyor

Sosyal medyadaki yatırımlarının süreceğini söyleyen Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim,"Esprili, şaşırtan, farklı bakış açısıyla hazırlanan, gerektiğinde kendiyle dalga geçebilen, samimi işler başarılı oluyor"diyor.

11.05.2014 22:47:000
Paylaş Tweet Paylaş
Şaşırtan işler dikkat çekiyor

Aylar sonra Facebook’tan kurutmalı çamaşır makinemiz için hazırladığımız oyunun müziklerini isteyen, kampanya hakkında olumlu yorum veren kullanıcılarımız oldu. Ayrıca bu projeler ürün satışlarımıza da ciddi destek oldu.

Sosyal medyada en çok hangi mecraları kullanıyorsunuz?
Facebook, Twitter ve Youtube en yoğun kullandığımız mecralar arasında yer alıyor. Go-ogle’dan sonraki en büyük yatırımımızı bu mecralara yapıyoruz.

Size göre sosyal medyada başarılı olmanızda neyi farklı yapmanız etkili oldu?
Sosyal medya içerik stratejimizi, “Mesaj değil aksiyon” olarak özetliyoruz. Günümüz tüketicisi reklamın “reklam” olduğunu bilen bir tüketici. Artık dijital kanallarda, reklam mesajlarıyla markanın duruşunu, kişiliğini yansıtabildiğimiz bir devirde değiliz.

Bu yüzden sosyal medyada “reklam yapmayı” bırakıp markamızın sahiplenmek istediği değerleri, kavramları aksiyona döken içerikleri, projeleri hayata geçirmeyi tercih ediyoruz. Örneğin “Vestel Derin Dondurucu konusunda uzmandır” demekle yetinmiyoruz da “Derin Mevzular” projesini yapıyoruz. Tüketicilerimizin “derin dondurma” işlemi konusunda bilmek istediği her şeyi öğrenebilecekleri bir danışmanı olabiliyoruz.

Markasız sayfalarınızın amacı ne?
Tamamen, sayfa kullanıcılarının ilgi kategorilerine odaklanıp etkileşim yaratmayı hedefliyoruz. Amacımız kullanıcılarımızla arkadaş olmak. Öte yandan zaten sosyal medyanın çıkış amacı da bu... Arkadaş edinmek, arkadaşlarınla sürekli iletişimde olmak.

Tüketicilerle nasıl arkadaş oluyorsunuz?
Arkadaş olmak, sadece içerik oluşturarak olmuyor. Satış sonrası destek konusunda da sosyal medyayı oldukça etkin şekilde kullanıyoruz. Sosyal medyada hedefimiz, tüketicilerimizden gelen her türlü talebi yüzde 100 oranda karşılamak.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz