Sosyal medya ajansları yükseliyor

Sosyal medya ajanslarının sayısı 40'ı aşmış durumda. Ancak bu ajanslardan sektöre yön verebilecek konumda olanların sayısı 10'u geçmiyor.

3.08.2014 19:43:510
Paylaş Tweet Paylaş
Sosyal medya ajansları yükseliyor


PORTFÖYDEKİLER
Deloitte, Bayer, Pronet, Best Western Hotels, Lineadecor, Dumankaya, CarrefourSA müşterilerimizden bazıları. Sunduğumuz hizmetleri 2 ana başlık altında toplayabiliriz.

Birincisi, sosyal medya yönetimi dediğimiz aslında işin yoğunlukla iletişimle ilgili olan kısmı. İkincisi ise sosyal medya pazarlama uygulamaları dediğimiz ve bizi diğer ajanslardan ayıran, işin ürün geliştirme kısmı.

ÖNEMLİ REFERANS
Pazarlama iletişiminin artık yalnızca geleneksel medya aracılığıyla yapılamayacağını hepimiz biliyoruz. İçeriğin kullanıcılar tarafından oluşturulmasını esas alan bu mecra, aynı zamanda çok önemli bir referans kaynağı. İnsanlar satın aldıkları ürün ve hizmetlerle ilgili yorumlarını sosyal medyada rahatlıkla dile getirebiliyor.

Bu nedenle markalar, mutlaka bu mecrayı dikkatle dinlemeli ve pazarlamadan ürün geliştirmeye kadar pek çok alanda strateji geliştirirken sosyal medyayı kullanmalı.

BERİVAN AKMANOĞLU / RABARBA SOSYAL MEDYA YÖNETİCİSİ
"Konuşturacak işler yapıyoruz"
MEDYANIN EN İYİSİ

Rabarba 2007 yılında kuruldu, 2010 yılında J&B'ye yaptığımız "My Party Badadındaki Facebook uygulamasıyla sosyal medyaya adım attık. Hatta bu iş 2010'da Kristal Elma'da sosyal medyanın en iyi işi seçilmişti.

Daha sonra Turkcell, Unilever'in kişisel bakım markaları Dove, Dove Men, Axe, Clear, Clear Women, Nescafe 3'ü 1 Arada, Anadolu Sigorta, Pepsi, Tuborg'a hizmet vermeye başladık ve bu müşterilerimize yaptığımız işler de bol bol ödüllendirildi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz