TASARRUFA HARVARD DESTEĞİ

Akbank, tasarrufu teşvik eden ürün ve hizmetlerini daha da geliştirmek için Harvard Business School öğrencileriyle işbirliği yaptı. Akbank ve Harvard Business School tarafından gençlere yönelik geliştirilen dijital projeler, Türkiye’de tasarruf düzeyini yükseltme çalışmalarına destek verecek.

10.03.2015 14:55:310
Paylaş Tweet Paylaş
TASARRUFA HARVARD DESTEĞİ

ORKUN OĞUZ AKBANK DİREKT BANKACILIKTAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI
“Başarılı projelerimiz arzulanan marka olmamızı sağladı”

Akbank Direkt Mobil, 2014’te mobil dünyanın en prestijli ödül platformu olan GSMA - Global Mobile Awards tarafından “Yılın Uygulaması” kategorisinde “Dünyanın En İyi Akıllı Telefon Uygulaması” seçildi. Mobil alanda yaptığımız başarılı ve ödüllü projelerle Harvard Business School MBA öğrencilerinin birlikte proje yapmayı arzuladığı marka olduk. 6 Harvard Business School (HBS) MBA öğrencisinden teknolojiyi yoğun olarak kullanan ve sosyal medya platformlarında oldukça aktif olan gençlerin tasarruf eğilimini artırmak için ellerindeki akıllı telefonlarla ve sosyal medyayla tasarruf ürünlerini nasıl entegre edebiliriz konusuna yoğunlaşmalarını istedik. 
ÖĞRENCİLER NASIL ÇALIŞTI? İki gün boyunca sokaktaki gençlerle görüşmeler gerçekleştiren HBS öğrencileri, gençlerin gelecekten beklentileri ve sıkıntılarına ilişkin somut örnekler topladı ve ürün fikirlerini bu bilgiler ışığında geliştirdi. Türkiye’deki gençlerin çoğunlukla akıllı telefon kullandığını ve sosyal medyayı da yoğun olarak mobilde kullandığını gören HBS öğrencileri, çalışmalarında sosyal medya aktivitelerine göre şekillenen tasarruf hesabı ve gamification ile tasarrufa yönlendirme gibi inovatif ürün önerileri geliştirdi.

ÖĞRENCİLER NE DİYOR
“VİZYONER BANKA” (SEBASTIAN CUA/ HARVARD BUSINESS SCHOOL MBA ÖĞRENCİSİ)
Türkiye’de Akbank projesine çalıştığımız süre boyunca çok güzel vakit geçirdik. Bunun büyük bölümünü Akbank’ta beraber çalıştığımız proje ekibine borçluyuz. Akbank internet, sosyal medya ve mobil uygulamaları doğru şekilde kullanarak genç nesilin tasarrufa yönlendirilmesi konusunda diğer rakiplerinden çok daha vizyoner bir tutum sergiliyor.
“BENZERSİZ DENEYİM SUNDU”
(COLIN MOTLEY/ HARVARD BUSINESSSCHOOL MBA ÖĞRENCİSİ)
“Türk insanını ve kültürünü tanımak benim için benzersiz bir deneyimdi. Akbank’ın desteği ve Türk insanının misafirperverliği sayesinde asla unutamayacağım bir deneyim yaşadım.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz