Yeni ürünle büyüme planı

10 yılda 10 kat büyüyen, 110 milyar dolarlık hacme ulaşan pazardaki büyüme yeni dönemde daha hızlı olacak.

1.10.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yeni ürünle büyüme planı

Son yaşanan ekonomik gelişmeler ışığında gelinen noktada, bu farklılaşmanın rakiplerden önce yapılması, bankaların bu alandaki danışmanlık faaliyetlerini bünyelerinde daha etkin şekilde verme zorunluluğu, olmazsa olmaz koşullar haline geldi. Günümüzde özel bankacılık, piyasa koşulları paralelinde, artık mevcut ürüne göre müşteri değil, müşteriye göre ürün ve hizmet anlayışına geçti.

AYŞE İMRE TÜYLÜ/ YAPI KREDİ ÖZEL BAN. PAZ. DİREKTÖRÜ
“FİNANSAL KRİZ TALEBİ ARTIRDI"
SON 10 YILDA GELİŞTİ

Özel bankacılık, Türkiye’de 10 yılı aşkın bir süredir müşterilere sunuluyor. Özellikle son dönemde finans piyasalarında yaşanan çalkantılar, yatırımcıların daha fazla profesyonel destek alma ihtiyacını ortaya çıkardı. Bu kapsamda yatırımlarını daha sağlıklı, uzman bir kadroyla yönetmek isteyenler özel bankacılığın sunduğu hizmetleri daha fazla talep etmeye başladı. Yapı Kredi Private Banking olarak müşterilerimize sürekli yenilikçi ürün ve hizmetler sunuyoruz. Müşteri odaklı yaklaşımımız, her geçen gün daha da genişleyen ürün portföyümüzle pazardaki pozisyonumuzu korumayı ve daha ileri taşımayı hedefliyoruz.
YENİ DÖNEM NE GETİRECEK?
Özel bankacılık müşterilerinin güven, şeffaflık, basitlik, özel hizmet ve doğru yönlendirme beklentileri önümüzdeki dönemde de devam edecek. Gelişen teknolojiyle birlikte 7/24 hizmet ve mobil işlem kanal kullanımını gittikçe daha önem kazanacağını öngörüyoruz. Varlık yönetiminde değişen neslin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayabilecek, aynı zamanda değişen regülasyonlara da hızla uyum sağlayabilecek altyapıyı geliştirenlerin ve müşteri merkezli olarak kanal yönetimine mobil ve sosyal medya uygulamalarını entegre edebilenlerin gelecekte ön planda olacağını söyleyebiliriz.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz