Mondelez International'ın Türkiye hedefleri

Mondelez International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz, Capital Dergisi'ne konuştu...

20.09.2024 16:09:040
Paylaş Tweet Paylaş
Mondelez International'ın Türkiye hedefleri

Özlem Aydın Ayvacı / Capital Ağustos 2024 sayısından

Mondelez International Türkiye, 5 kategoride, 12 güçlü markasıyla sakız, şeker ve kruvasan kategorisinde lider, bisküvideyse marka bazında Oreo ile ilk 3 içinde yer alıyor. 

Mondelez International Türkiye Genel Müdürü İHSAN KARAGÖZ, Orta Asya ve Kafkaslar’dan 10 ülkenin Türkiye’ye bağlandığını söylüyor ve “Artık Türkiye, Avrupa’nın bir hub’ı oldu. Türkiye’nin cirosu kadar ciro, bize bağlanan 10 ülkeden gelecek. Operasyonumuz ikiye katlanıyor” diyor. 2024’te 500 milyon dolar ciroyu aşacaklarını açıklayan yönetici, 2030’da milyar dolar ciroya ulaşma planı yapıyor.

Türkiye, 150’yi aşkın ülkede faaliyet gösteren ve dünyanın en büyük 3 atıştırmalık şirketinden biri olan Mondelez International’ın dünyadaki en önemli pazarlarından biri ve üretim üssü. Mondelez International Türkiye, Falım, First, Kent, Olips, Bonibon, Jelibon gibi pek çok markasıyla sakız, şeker ve kruvasan kategorilerinde pazar lideri. Ayrıca Milka, Toblerone ve Oreo gibi küresel markalarıyla çikolata ve bisküvi kategorilerinde de güçlü bir varlığa sahip. 

2024’ün ilk yarısını oldukça başarılı geçirdiklerini belirten Mondelez International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz, Türkiye’nin Mondelez içinde Avrupa’nın en hızlı büyüyen ülkeleri arasında yer aldığını söylüyor...

* RÖPORTAJIN TAMAMINI BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ



Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz