Fransız hava yolu şirketi Air France-KLM, devlet yardımı ve tedbirlere rağmen Kovid-19 salgınından etkilenmeyi sürdürerek, 2021'in ilk üç ayında 1,5 milyar avro zarar açıkladı.
İşte Capital’in 28 sektörü kapsayan araştırmasına göre hızlanan ve yavaşlayan alanların sektörlere etkisi...
Türkiye’de bu yılın nisan ayında otomobil satışlarında Renault başı çekerken, hafif ticari satışlarında Ford ilk sırada yer aldı.
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) toplam rezervleri geçen hafta 826 milyon dolar azalarak 87 milyar 851 milyon dolara geriledi.
Merkez Bankası (TCMB), bugünkü Para Politikası Kurulu toplantısında politika faizini yüzde 19'da sabit tutma kararı aldı. Beklentiler de faizin sabit tutulması yönündeydi.
Yapı Kredi’den yapılan açıklamaya göre, kullanıcılar, Yapı Kredi Mobil’den Btcturk ve Paribu kripto para borsalarına IBAN veya hesap bilgisi girmelerine gerek kalmadan 7/24 para gönderebilecek
Bankalararası Kart Merkezi, temassız ödemelerde şifresiz işlem limitinin yarın itibarıyla 250 TL'den 350 TL'ye çıkarılacağını bildirdi.
Sabancı Holding’in yılın ilk çeyreğindeki konsolide net kârı yüzde 47 artışla 1 milyar 752 milyon TL oldu.
Yönetim Kurulunda Kadın Derneği (YKKD), son 4 ayda toplam 24 kadının, yönetim kurulu üyeliklerine atandığını açıkladı.
TCMB'nin Para Politikası Kurulu toplantısına ilişkin beklentiler, bir hafta vadeli repo ihale faiz oranının (politika faizi) sabit bırakılacağı yönünde
"Yeni düzenleme ile yabancı ülkelerden destek alan firmaların Avrupa firmalarını satın almaları önlenecek"
2020 yılında Türkiye ekonomisi yüzde 1,8 büyüdü. Ancak bu büyümenin perde arkasında önemli kayıplar yaşandı. Sadece 1 yılda turizm sektörü 22 milyar 500 milyon dolarlık gelir kaybına uğradı.
Süs Bitkileri İhracatçıları Birliği Başkanı İsmail Yılmaz, Anneler Günü ihracatında geçen yıla göre yüzde 100'lük artış yaşandığını, talebe yetişmekte zorlandıklarını söyledi
"Ekonomiyi Konuşalım", Spotify, Apple Podcasts ve Google Podcasts platformlarından yatırımcılarla buluşacak
Mastercard Türkiye’nin 2021 UEFA Şampiyonlar Ligi Finali kapsamında hazırladığı reklam filmi, futbolda tutkunun "imkansız" diye bir şey tanımadığını anlatıyor.