CRM'in nasıl hayata geçtiğini, önümüzdeki dönemde şirketlerin gündeminde CRM'in nasıl bir rol oynayacağını araştırdık


Peppers&Rogers Finansal Hizmetler Sektöründen Sorumlu Yönetici Murat Hatipoğlu, anket sonuçlarını değerlendirdiğinde Türkiye'deki resmin de buna benzer olduğunu söylüyor. Önümüzdeki dönemle ilgili olarak CRM'in hizmet sektörünün yanı sıra üretim ve inşaat gibi sektörlerde de hızlanarak yaygınlaşmasını bekliyor. Hatipoğlu, bu trendin başlıca sebebinin müşteri profilinin çok çeşitlilik göstermesi ve bu müşterilerin farklı beklentilerine cevap vermenin rekabette öne geçebilmenin bir koşulu haline gelmesi olduğunu belirtiyor. "Bunun yanı sıra CRM çözümlerinin daha çok ihtiyacı karşılayacak şekilde gelişmesi, esnekleşmesi ve ucuzlaması da bu trendi destekleyen diğer bir unsur" diye konuşuyor.


Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?