Yeni başarı kriterleri

Yeni dönemde başarı kriterleri değişti.

1.01.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yeni başarı kriterleri


GÖKHAN ÖĞÜT/VODAFONE TÜRKİYE İCRA KURULU BAŞKAN YARDIMCISI
"KAYITSIZ ŞARTSIZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ"

BAŞARININ TEMELİ
En önemli başarı kriterimiz bugüne kadar elde ettiğimiz başarılı iş sonuçlarının temelini oluşturan müşteri memnuniyeti olmaya devam ediyor. 2009 yılında devreye aldığımız uzun dönemli stratejik programımızın merkezine yerleştirdiğimiz kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti önceliklerimiz arasında birinci sırada. Bu doğrultuda 2009 yılının başından bu yana müşterilerimizi segmentlere ayırarak, her bir segmente yönelik değer paketleri oluşturuyor ve bu şekilde kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti sağlamayı hedefliyoruz.
NELER YAPTIK?
2011 yılını "veri yılı" ilan ettik. Türkiye'deki tüm bireylerin mobil internetin sunduğu olanaklardan eşit şekilde faydalanması amacıyla "süper internet" stratejisini devreye aldık. Sonuçta data gelirlerimizi geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 85,4, mobil internet gelirlerimizi ise bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 295 oranında yükselttik. Vodafone Grubu'nun akıllı şebeke teknolojilerini Türkiye'ye aktardık. Ağustos 2009'dan itibaren 81 ilde aynı anda 3G'yi devreye aldık. Baz istasyonlarımızın sayısını 5 bin 200'den yaklaşık 22 bine çıkardık.
İŞ HEDEFLERİNE KATKI
Müşteri memnuniyetini sağlamadan, finansal ya da sosyal anlamda belirlediğimiz iş hedeflerine ulaşmanın mümkün olmadığına inanıyoruz. Ancak müşterilerimizin memnuniyetinin ve olumlu geri dönüşlerinin, şirket itibarımızı üst seviyeye taşıyacağına inanıyoruz. Bu çerçevede müşterilerimiz için bir güven markası inşa etmeye odaklanıyoruz.





İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz