İş yerinde fark yaratmanın 5 kuralı!

İşte iyi bir liderin yapması gerekenler...

15.10.2014 13:04:230
Paylaş Tweet Paylaş
İş yerinde fark yaratmanın 5 kuralı!
Liderlik bir sıfatla otomatik olarak gelmez. Güç, mutlak otorite, ünlü olmak, servet ve hatta karizma gerektirmez. Liderlik her zaman lokaldir, rapor vermekle yükümlü olduğunuz insanlarda liderlik rolü modeli bulabilirsiniz.

İşte kariyer uzmanı James Kouzes ve Barry Posner'dan çalışma hayatında fark yaratmanın yolu... 

Bir lider olarak fark yaratmak için neler yapmalı?

1. Kendi örgütlenmenize değer katacak yolu modelleyin ve gösterin
2. Ortak bir vizyon konusunda ilham verin ve işlerin yapılması söz konusu olduğunda herkesin aynı noktada bulunmasını sağlayın
3. Verimsiz süreçlere meydan okuyun ve iyileştirmek için pratik yollar bulun
4. En iyi kararlarını uygulamaları konusunda insanları yetkilendirin
5. Yürekliliği teşvik edin

HANGİ ŞİRKET NE KADAR İŞ BAŞVURUSU ALIYOR? TIKLAYIN

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz