E-ticarette hedefimiz 2,5 milyar dolar

Hanzade Doğan Boyner'i bugünlerde en çok heyecanlandıran iş, tıpkı 90'ların ortasında olduğu gibi e-ticaret.

1.02.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
E-ticarette hedefimiz 2,5 milyar dolar


Capital: 2012'de Doğan Online olarak büyümenizin katlanacağını açıklamıştınız. Bu nasıl olacak?
- CEO'muz "Yüzdelerle değil katlanarak büyüyeceğiz" dedi, en büyük desteği de benden aldı. Biz bu yıl 700 küsur milyon TL'lik bir ciroya ulaştık. 2015'te 2,5 milyar doları hedefliyoruz. Yeni dikey sitelerimiz de olacak ama Hepsiburada en büyük payı almaya devam edecek. Biz Hepsiburada'yı Türkiye'nin en büyük alışveriş merkezi olarak görüyoruz. 7,5 milyon tekil kişi giriyor. Bunlar birden fazla giriş yapıyor ve 15 milyon giriş oluyor. Avrupa'nın en büyük alışveriş merkezlerine aylık giriş 1 milyonu bulamıyor. En önemli katma değerlerimizden biri de yorum sayımız. Biliyorsunuz, en etkili reklam tavsiyedir. Hepsiburada'da binlerce ürün hakkında milyonu aşkın yorum mevcut. Dolayısı ile ne alacağınıza başka kullanıcıların yorumlarına bakıp karar verebiliyorsunuz.

Capital:
2015 hedefine girerken satın alma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
- Sektördeki farklı şirketleri inceliyoruz, satın alma yolu ile büyümeye inanıyorum.

Capital: Teklifler geliyor mu?
- Evet. Satın almalara da ortaklıklara da sıcak bakıyoruz. Ancak bizim 2015 için öngördüğümüz 2,5 milyar dolar, ağırlıklı organik büyüme ile planladığımız bir rakam.

Capital: Siz 2015'te bu büyüklüğe ulaşırken Türkiye'yi nasıl öngördünüz?
- Biz yüzde 30 payımızı koruruz.



İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz