Durgunluk derinleşti

Serhat Gürcü, yılın sonunda yüzde 35’e ulaşmanın mümkün olamayacağını, en fazla yüzde 25 büyüyebileceklerini belirtiyor.

1.10.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Durgunluk derinleşti
AŞAĞI YÖNLÜ REVİZYON
Reklam sektörü, bu yıla ciddi büyüme hedefleriyle başlamıştı. Ancak son birkaç ayda hem siyasal hem ekonomik gelişmeler sektörü doğrudan etkiledi. Bu etkileri özellikle sektörün hızlı büyüyen ajanslarının büyüme planlarını aşağı yönlü revize etmelerinden de görüyoruz. Örneğin kurulduğu günden itibaren kesintisiz büyüyen Youth Republic, 2013 için yüzde 35 civarında büyüme hedefiyle yola çıkmıştı.
ÖNEMLİ DÖNÜŞÜM
Ancak ajans başkanı Serhat Gürcü, yılın sonunda yüzde 35’e ulaşmanın mümkün olamayacağını, en fazla yüzde 25 büyüyebileceklerini belirtiyor. Bunun nedenini de şöyle açıklıyor: “Yaz aylarında yaşanan sektörel durgunluk, bu yıl daha derin oldu. Tüm ajanslar gibi bizi de etkiledi.” Bu yıl Youth Republic için önemli bir dönüşüme de sahne oluyor. Kendilerini gençlik ajansı olarak konumlandırdıklarını belirten Gürcü, bu konumlandırmaya uygun olarak tüm süreçlerin birleştirilmesi ve yaratıcı ekibin buna uygun olarak yeniden yapılandırılması ihtiyacının doğduğunu anlatıyor.
YURTDIŞI PLANLARI
"Bu yıl en önemli gündem maddem, ajansın tamamını entegre çalışır hale getirmek, kreatif ekibi yeniden yapılandırmak ve tüm süreçleri dijitalleştirmek oldu. Bundan sonraki aşamada dijitalde büyümeye devam etmek ve yurtdışına açılma yolunda adımlar atmaya odaklanacağız” diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz