BURCU ÖZCAN / DOYGUN GIDA PAZARLAMA DİREKTÖRÜ
Burcu Özcan, pazarlamayı doğrudan satışın dünya devlerinden Oriflame'de öğrendi. Oriflame'de pazarlamanın analitik kısmıyla ilgili önemli çalışmalara imza attığını söyleyen Özcan, Tansaş'ta Servet Topaloğlu'nun genel müdürlüğündeyse hayatının en unutulmaz iş deneyimini yaşadığını söylüyor. Sıfırdan şirket kurma deneyimini bugün temizlik kağıdında pazar 3'üncüsü haline gelen Lila Kağıt'ta yaşayan Özcan, şimdi Doygun Gıda'yı liderliğe taşıma hedefiyle kariyerini sürdürüyor.
Kariyerini pazarlama alanında sürdürmek istediğini ifade eden Özcan, gündeminde hedef kitle genişletme çalışmaları olduğunu vurguluyor. Sağlıklı ekmek tüketimini artırmak için Doygun Gıda olarak büyük efor harcadıklarını belirten Özcan, bu kapsamda ajandasının önemli maddelerini şöyle paylaşıyor: "Pazar payımızı artırmak için sosyal medyanın gücünden faydalanıyoruz.
Türkiye'de poşetli ekmek tüketiminin yarısı İstanbul'da gerçekleşiyor. İstanbul'daki pazar payımız yüzde 16'ya ulaştı. 2012'nin ilk 9 ayında pazar yüzde 25 büyürken Doygun Gıda yüzde 40 büyüdü. Pazarı büyütmeye çalışıyoruz. 2013'te yüzde 70 büyüme hedefliyoruz. Bloğumuzdan, internet sitemize, sosyal medyaya kadar her mecradan ekmek konusunda halkı bilinçlendirerek bu hedefe ulaşacağız.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?