Doğan Burda Reklam Grup Başkanı Vicky Habif, 11 yıldır Türkiye’yi Cannes’da, Cannes Lions’ı Türkiye’de tanıtmak için büyük emek veriyor. Habif’e bu yılki festival hakkındaki görüşlerini sordum, şu yanıtı verdi:
2013’ÜN FARKI
“Geçmişe baktığımız zaman sıfır ödülden artık bol ödüllü günlere geldiğimizi görüyorum. Bu yıl festivalin 60’ıncı yılı olmasına rağmen Türkiye’den gönderilen işlerde geçen yılki sayılara ulaşamadık. Ancak rekor seviyede katılımın gerçekleştiği festivalden beş bronz aslan kazanmak çok önemli bir başarı.
DELEGE KATILIMINDA REKOR
Ayrıca 35 binin üzerinde çalışmanın değerlendirildiği festivalde, 9 çalışmayla finalist sertifikası kazanmak da ayrı bir önem taşıyor. Kesin olarak katılım sayısı henüz açıklanmamış olsa da bu yıl Türkiye’den her zamankinden daha fazla delegenin festivale katıldığını tahmin ediyorum. Bize düzenli olarak gönderilen listeden izlenimin, artık reklamverenlerimizin de festivale yoğun rağbet gösterdiği ve Cannes Lions’un ayrılmaz parçası olduğudur.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?